søndag den 17. september 2017


Der gik lige pludselig lang tid siden sidste blogindlæg..
Jeg har ellers besluttet at holde fanen højt og holde fast ved bloggen,
og det vil jeg da også fortsat gøre.

Men jeg har nok bare ikke været så flittig på pindene - eller
også er mine projekter blevet for langsomme.

Denne fine bluse 'Prairie' fra Kim Hargreaves bog Wilder
tog fx lige lidt tid.

Den er strikket i Elastico fra Lana Grossa - et superlækkert garn.
Og selvom pindene var 3,5-4, så gik det alligevel relativt langsomt,
for det var mønsterstrik og frem og tilbage. 


men resultatet er jeg glad for. 
Synes det er et meget fint mønster, og så er det jo en fornøjelse.

Knapperne er fra Birthe Sahl - naturligvis. :)


Nu kan I jo nok se, at Prairie ligger på fine nye brædder,
svarende til dem jeg står på på fotos?

Og ja - et af sommerens projekter er ny terrasse.
Den er jeg bare super glad for.

Nu venter jeg bare på at få mine nye sternbrædder op også,
og kan klædes over et sommerhus, der lige har fået en tiltrængt brush-up. 



4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Skønt, Mona - hvor er den flot den terrasse :-) Også en meget nydelig Prarie, selvom den på min skærm ser sort ud - det er den vist ikke i virkeligheden ;-)

vibstrik sagde ...

Skøn Prairie:-) Den er såfin den model, og sjov at strikke. Tillykke med den, og med den fine nye terrasse.

Mette G. sagde ...

Hvor er den Prairie bare lækker - og så glæder jeg mig til at se din nye terrasse IRL :-)

Flowermouse Design ❀ Lone sagde ...

Hvor er den bare nydelig - elsker de flotte knapper der virkelig gør sig på den. Dejlig terrasse du har fået!!!! Måske du får nydt den lidt før efteråret sætter rigtig ind.