fredag den 17. marts 2017

Garncafe Madsine


I Aalborg er der kommet noget nyt for alle strikkeglade,
nemlig garncafe Madsine .
Min strikkegruppe havde snakket om den, og selvfølgelig skulle den checkes ud.
Og det blev den i tirsdags.
Rigtig, rigtig hyggeligt.

I kan læse meget mere om Madsine her.


Vi mødtes 4 strikkeglade: Charlotte, Mette G,  Lilli og undertegnede.

Ja, jeg havde jo nær aldrig fundet det - for det er gemt godt i et industrikvarter  
på en adresse, hvor man ikke forventer strik.  
Så når man tror man er faret vild, ja så er man på rette spor.
Det skal siges, at der er gode parkeringsforhold og nem adgang.


Vi havde en rigtig hyggelig aften. 
Vi fik både kigget garn og købt bøger (jeg købte de to nyeste af AD),
og der kunne købes kaffe og the, kage osv. 
Rigtig hyggelig og fin betjening.

Der er super gode kvaliteter garn man kan få. 
Jeg nævner i flæng:
Du store Alpakka, Sandnes, Ito, Knitting for Olive, Onion - og mere . Check selv hjemmesiden,
og kig forbi, hvis i bor i, eller kommer i nærheden af, Aalborg.
Det er et hyggeligt og meget afslappende sted, og man kan sagtens nøjes med at kigge.

OG strikke ... 

jeg fik strikket lidt på min nye 'Skappel' sag, 
strikket i Blackhill Alpaca supreme og Drops Vivaldi. 
Jeg glæder mig til at vise den frem her - når den er klar. 



6 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sagde ...

Hvor ser det altså dejligt ud!! Det var da godt I fandt frem til stedet. Skal sjekke linken - om jeg er i Danmark er det jo et besøg værd. Nyd weekenden og nogle omgange med strik😍

Lydert sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud - ihhh, hvor ville jeg gerne være i nærheden af jer

Chain of Yarn sagde ...

Det er da noget så hyggeligt at samles i de lokaler. Dejligt at få et sted at samles.

Annes indfald sagde ...

Ihhh... I kan noget i Aalborg! Er der åbent, så man kan kombinere et besøg med en strikkerundtur?

Strikkeheksen sagde ...

Det var heller ikke meningen, jeg skulle ha garn, men nu måtte jeg jo besøge Didde ☺ ser spændende ud med ITO kvaliteter, dem plejer jeg ellers at købe i Århus, men kan se Madsine ikke har lige så mange som Charlotte Tøndering, men det er da en start ☺ glæder mig til vi ses ☺

vibstrik sagde ...

Uh, det ser godt ud. Hvorfor er der så langt til Aalborg, der er så mange ting jeg skal undersøge:-) Spændende.