søndag den 5. februar 2017

Endelig blev den færdig


Da jeg i maj var til Uldfestival i Saltum måtte jeg simpelthen købe noget 
af det overlækre moskusgarn fra Qiviut.
Det blev et kit til en hue - og det var bestemt ikke gratis.
Men det er også lavet af det lækreste underuld fra moskusoksen,
og det er både blødt og varmt. 
Mere varmt end noget andet, jeg har prøvet at strikke.
Og huen har stået sin prøve her i disse kolde dage,
hvor det var godt at have noget om ørerne.

Lene har strikket flere sjaler af det lækre garn,
og det kunne jeg også nemt fristes til. Engang.

Jeg forsøgte mig lige med en selfie - (ikke helt nemt)



6 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sagde ...

Hvor er den flot - kan godt tænke mig at det kit var kostbart.. Så dejligt med en hue der varmer godt nu!!!

Strikkeheksen sagde ...

Vi er simpelthen ikke selfie-generationen, ha ha :-) Den er super lækker og så flot med den kvast :-)

Jette sagde ...

Fin hue og smuk farve!
Jeg er i gang med et sjal i moskusgarn - det er jo som at strikke flødeskum, så blødt, så blødt, jeg glæder mig til at gå med det :-)

Chain of Yarn sagde ...

Årh det uld må være rendyrket luksus. Sikke en kvalitet. Saltum skal helt sikkert frekventeres i år.

Emmy sagde ...

Det er en ren luksushue, og den er der brug for i disse dage. Jeg har aldrig strikket i moskusgarn, måske kommer det. Det med selfie er jeg helt gået fra, det viser ikke det resultat jeg ønsker.

Emmy sagde ...

Det er en ren luksushue, og den er der brug for i disse dage. Jeg har aldrig strikket i moskusgarn, måske kommer det. Det med selfie er jeg helt gået fra, det viser ikke det resultat jeg ønsker.