søndag den 1. maj 2016

Kunsten og Sneak Peak


Skulle nogen få lyst til at kaste sig ud i et alternativt hækle/strikke projekt,
er her lidt inspiration  ;o)

Kunstmuseet 'Kunsten' i Aalborg er netop blevet gennemgribende moderniseret,
og har lige nu en særudstilling af den brasillianske kunstner Erneste Neto.

Den er rigtig spændende - og skal opleves med alle sanser.
Man bevæger sig rundt i installationen - og må røre, sanse og opleve .. 


Skulle man få lyst til at prøve at være en leopard i junglen, 
er dette også en mulighed. 
Rigtig spændende og flot - OG inspirerende.


For mig var det et kært gensyn af Kunsten, værker som jeg tidligere har besøgt,
blandet med helt nye i helt andre sammenhænge.
Og det gør det bestemt ikke ringere .. 


Og måske gør det også lidt for selvtilliden ? 

Skulle I komme forbi Aalborg/Nordjylland, kan jeg da kun anbefale et besøg.

Tak for jeres kommentarer til min mønstrede bluse fra Nordiske Masker.
Jeg er rigtig glad for den.

Nu er næste creation netop hoppet af pindene, og ligger nu til tørre.
Der kommer nok et indlæg om den om nogle dage .. 


8 kommentarer:

Lydert sagde ...

Den udstilling ser da spændende ud, den vil jeg se, om jeg kan få tid til at besøge, når jeg er i Jylland de næste dage - tak for inspirationen
Din næste trøje ser også skøn ud, du har fart på, må jeg sige

vibstrik sagde ...

Lyder som en skøn udstiling. Jeg må vist snart til Aalborg igen. Spændende ny creation du har lavet:-)

Fru Knudsen sagde ...

Den udstilling er vist lidt for "alternativ" til min smag, derimod synes jeg, at din bluse ser rigtig god ud

Madam Munch sagde ...

Tak for den opdatering, det ser ud til at det er noget, vi må besøge.

Annes indfald sagde ...

Kunsten er på listen til Aalborg turen. Og Pingvin som spisested. Herligt at få inspiration i blogland.
Flot sweater!

Strikkeheksen sagde ...

Dejligt at Kunsten har åbent igen - det er altid en oplevelse :-) Ser ud til at være en fin trøje :-) God Kr Himmelfart :-)

Mette G. sagde ...

Hold da op Mona - du får noget fra hånden! Kunsten skal helt sikkert besøges.

Lilli sagde ...

Kunsten er et og flere besøg værd...jeg glæder mig til at se denne udstilling :-)
Hvor er din nye trøje blevet flot! Utroligt hvad farverne gør ved den - den er meget flottere end den på din opskrift.
Kh Lilli