onsdag den 27. april 2016

Bluse med mønster - nu med indhold


Endelig kom fotografen forbi, så jeg kunne komme til at vise,
hvordan min nye trøje med mønster fra Nordiske Masker
ser ud med mig som indhold.

Jeg synes selv den sidder fint, og er meget tilfreds.
Den skal nok blive et hit.
Den kan styles både til pænt brug - og med cowboybukser.
For detaljer, læs mit tidligere indlæg.


Jeg er allerede igang med de næste strikkeprojekter :
en redy, og en trøje med grafisk mønster i rundfelling. 
Det får I se senere.

Forårsbillederne er fra St.bededag, hvor der var det mest pragtfulde vejr i sommerhuset.
Det er værd at huske i disse dage, hvor der er regn og rusk.
Foråret skal nok komme tilbage (håber vi).

Og i pinsen er der Uldfestival i Saltum.
Det glæder jeg mig til.
Ses vi ? 



11 kommentarer:

vibstrik sagde ...

Fantastisk flot trøje. Håber det bliver en fin uldfestival

Mette G. sagde ...

Den er bare SÅ flot! Tror desværre ikke, at jeg når omkring Saltum i år :-(

Pia sagde ...

Hvor er den blevet flot og den sidder så godt på dig.

Pia sagde ...

Hvor er den blevet flot og den sidder så godt på dig.

Lydert sagde ...

Jeg er vild med trøjen, og jeg synes da kun, den er blevet flottere af at se den på

Lilli sagde ...

Wow hvor den bare flot og klæder dig så godt 👍👍

Frujensensunikum sagde ...

Den er helt forrygende flot Mona Elisabeth......min er stadig på tegnebordet, tror jeg dropper guldtråden, tak for tippet
Kh Jane

Fru Knudsen sagde ...

Fin bluse, flot mønster. Håber du får en god festivel i Saltum, men vi ses desværre ikke. Det lykkes nu nok at mødes engang!

Annes indfald sagde ...

Du får strikket nogle smukke mønstertrrøjer. Endnu en i rækken. Og passende med det vejr vi har....
Jeg tror ikke jeg kommer til Saltum. Skal til Skallerup Klit med to veninder i ugen op til, så jeg er nok godt brugt til den tid...
Kan bare ønske os begge godt vejr til vores udflugter!

Strikkeheksen sagde ...

De solskinsbilleder virker meget fjerne i dag - sikke dog et lunefuldt aprilsvejr :-) Det er skønt når sådan et stort arbejde bliver som man gerne vil have det og krydset kan sættes ud for "tilfreds" :-) Du har godt nok også strikket mange flerfarvetrøjer på det sidste :-) Rigtig god weekend - det er i hvert fald strikkevejr, selvom der også skal motion på programmet - det kræver lige lidt ekstra tilløb i sådan et vejr :-)

Strikkeglæde sagde ...

Den er bare flot!!