onsdag den 15. april 2015

En glad fødselar - og en ormegraver, der nærmer sig montering.


Jeg synes da lige I skulle se fødselaren i sin nye trøje.
(Redy strikket i Garzato). 
Den var så absolut et hit, og det samme var valget af Redy som model.
Både farve og model klæder min mor, der satte meget pris på fødselsdagsgaven.


OG på sin fødselsdagskage  :o)
- og for alle de andre ting og overraskelser der var i løbet af dagen .. 
hun havde en fin, fin dag. 


Redy var lige en mellemregning. 
Mit 'hovedstrikkeprojekt' er stadig 'Ormegraverens Nattrøje' fra bogen 'Fanøstrik'.

I min egen tilrettede version, forstås ;o)
Jeg er nu nået til monteringen, og det er vist ikke lige gjort på en aften. 
Jeg er stadig igang med at strikke de sidste belægningsbånd,
og så skal den jo ellers syes sammen og monteres med knapper og alt. 
Jeg glæder mig til at få den færdig og ikke mindst til at komme til at bruge den. 



9 kommentarer:

Karin sagde ...

Det var en vacker 86-åring! Hon har ju inte en rynka!

Jette sagde ...

Du må ønske din mor tillykke og sige at Redy sidder virkelig godt på hende og farven er helt i top.

Uldbegavet sagde ...

Et spændende projekt den ormegraver trøje.
Hjertelig tillykke med din mor.

Susan sagde ...

Det er et dejligt billede af din glade mor :-)
Jeg glæder mig til at se din færdige ormegraver-trøje.

Pernille sagde ...

Tillykke til din mor - det er en fin trøje som jeg godt kan forstå hun er glad for.
Ormegraver trøjen ser kompliceret ud - held og lykke - jeg glæder mig til at se din version.. Måske på Fanø ?

vibstrik sagde ...

Tillykke med din mor, og hvor ser hun godt ud i sin nye trøje. Det kommer du også til i ormegraveren.....glæder mig. God strikkelyst

Strikkeheksen sagde ...

Nåh, så fin hun er og sikken en kæmpe fødselsdagskage :-)
Der er godt nok arbejde med den Ormegraver - men den tegner godt :-)

Fru Knudsen sagde ...

Tillykke med din mor. Den fødselsdagsgave er da lige i øjet.

Frk.Bogorm sagde ...

Superflot trøje til en flot dame! Og lækker kage i øvrigt! Tillykke med din mor :-)