onsdag den 18. februar 2015

Zips måske kommende ejer ..


Tak for alle jeres søde kommentarer til mit indlæg om Zip.

Ja, I er garanteret trætte af at høre mere  om Zip ..
Den trøje har fyldt alt for meget i min strikkeverden,
og det, der skulle være et hurtigt side projekt, kom til at tage over et halvt år
med optrævlinger og omstrik, fordi den ikke kom til at passe.

Jeg er endnu kun ved at komme mig så småt over, at den blev så mislykket til mig.
Jeg orker ikke mere zip - er færdig med den i enhver henseende.
Så jeg kommer ikke til at trævle ærmerne op, selvom jeg sagtens kan følge jeres forslag.
Og på en god dag, og hvis ikke jeg havde været så dødtræt af den, ville jeg have fulgt det.
 Syprojekt kunne have været en mulighed,
hvis ellers jeg havde været venner med en symaskine. Det er jeg ikke.
Så der ligger den. 

Men men men - jeg har jo to søstre. 
Ulla hoppede i den forleden, og den er da ikke helt dum til hende, vel ?
Nu kan hun slås med den anden søster om hvem den er bedst til.
Ulla har en flot islandsk trøje, købt deroppe på en ferie for nogle år siden.
Den passer mig perfekt, og hun vil gerne bytte.

Den anden søster har også kig på den, og hun kan skyde noget nyt
 'Det sorte får' garn efter den, hvis det bliver hende. 
Nu må vi se, hvem den passer bedst.

Så måske ender Zip med at lande et sted, hvor alle er glade,
og jeg kan komme videre i mit strikkeliv  :o)


6 kommentarer:

Merete sagde ...

Hvor er det skønt at der er noget som hedder byttehandel. Den er meget bedre til din søster.

Fru Jensens unikum sagde ...

Uha Mona jeg er så ked af du fik den dårlige oplevelse med ZIP specielt fordi den netop skulle være sådan et "lille mellem projekt " og endte med det modsatte.

Dejligt hvis Ulla kan overtage / eller I kan bytte for den sidder meget bedre på Ulla

Mange strikkehilsner
Jane

Strikkeheksen sagde ...

Sådan Mona - det lyder absolut som en win-win-situation ;-) Glæder mig til vi ses i morgen :-)

vibstrik sagde ...

Dejligt med søstre i sådan en situation:-)
-og heldige er de også. Håber du vinder også.

Pernille sagde ...

Dejligt der er en anden der bliver glad, når du ikke føler dig helt tilfreds, så er dit møjsommelige arbejde ikke spildt :-)

Eva sagde ...

Ved du hvad, - det lyder da som den perfekte afslutning på det strikkeprojekt. Bare dine søstre nu ikke ender med at komme op at toppes om den.... ;)