torsdag den 14. august 2014

Sensommer og flere parasoller ..


Jeg skal da lige love for at tiden går hurtigt ..
Jeg synes netop jeg har sat solsikkerne til forspiring
og klippet roser - og så er det pludselig sensommer og
lyngen blomstrer.


Hvad skete der lige ?
Heldigvis er der stadig lidt af sommeren tilbage,
og det er nu, der er masser af blomster at plukke til buketter i haven.


Min søde søster blev ikke snydt for sin bluse med parasoller, der nu er færdig.
Det er fuldstændig samme farve og garn som min egen,
blot i en anden størrelse. 
For faktabox se tidligere indlæg


Inspireret af Lene fik jeg også lige fyret en eventyrgenser af 
og den ser I her på vaskestativet. 
Der skal nok komme uddybning senere  :o)


4 kommentarer:

Madame sagde ...

Din sensommerhave er utrolig smuk - og sikke nogle skønne ting, du har strikket! Jeg glæder mig til at se eventyrgenseren.

Strikkeheksen sagde ...

Du bliver glad for den Eventyrgenser, Mona - det garn skal jeg altså strikke noget mere i :-)

Hvor er hun fin i sin nye trøje - tror også den er aldeles behagelig at have på :-)

Strikkeheksen sagde ...

PS: Sikke fantastisk lækkert blomsterflor :-)

Lilli sagde ...

Det har været et fantastisk forlag sommer...men synes også pludselig det blev sensommer med snert af efterår....hvor er det bare nogle smukke billeder fra din have. Kender ikke eventyrgenseren?? Glæder mig til at se den:-)