lørdag den 23. august 2014

Eventyrgenser og Vesterhav


Mon ikke det er på tide jeg får blogget om eventyrgenseren ?

Den har været færdig en uge nu - og den er ligeså lækker som den ser ud.
Superblød, let og luftig.
Og i sommerlyse farver.
Inspiration til modellen har jeg fra Lene, der strikkede den tidligere på sommeren.


Til modellen er brugt 2 ngl råhvid (701) Faerytale, 100 alpacca
og 3 ngl blå (705), købt hos Louise Harden i butikken på landet. 
Modellen er let strikket - en almindelg raglan.
Og mon ikke den er skøn at have på disse kølige sensommerdage ? 
Den passer lige til en tur til stranden .


Forleden var jeg en tur ved Vesterhavet i Blokhus. Havet viste tænder,
og der var flotte skyformationer.

Udsigten havde vi fra første parket i et af disse gamle badehuse,
hvor aftenkaffen blev indtaget.


10 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Og du har valgt de samme farver, kan jeg se :-) Den er så lækker og jeg har allerede brugt den på gåturen flere gange - jeg synes den er et hit. Glæder mig til at se dig i næste uge :-)

GitteBlinkilde sagde ...

Åh, den er lækker :-)

Jette sagde ...

Den ser lækker, let og luftig ud, må være skøn at have på.

Lilli sagde ...

Lækker trøje...og lige præcis en der passer til vejret lige nu og en skøn tur ved havet:-)

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Uh den ser lækker og blød ud :)
skønt sted at indtage kaffen

Lydert sagde ...

Den ser da bestemt også blød og lækker ud

Mette G. sagde ...

Den ser ud til at være lige til at putte sig i!

Heidi / Wool Rocks sagde ...

Nej den ble fin - er det Acne genseren?

Mona Elisabeth Pedersen sagde ...

Den er helt bestemt lækker ! Og til Heidi - ja, den ligner bestemt Acne genseren, som jg ikke kendte før du spurgte :o)

Anonym sagde ...

I'm really impressed with your writing skills and also
with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Either way keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.


Also visit my website carte de credit gratuit