mandag den 16. juni 2014

Bred Bluse med smalle ærmer udsat for eksotiske omgivelser


Som jeg lovede før afrejse, 
kommer her lige et par fotos af den 'Bred bluse med smalle ærmer'
som blev færdig lige inden jeg tog på ferie.


Dengang havde jeg ikke lige en fotograf i nærheden
- men det var der på Mallorca.

Så her ser I  mig i min skønne nye trøje,
både forfra, bagfra og fra siden, så I kan se hvor forskellig den tager sig ud. 
Læs mere om modellen her og her - for de der ikke allerede har været der  ;o)

Og den flotte bourgainvilla (vistnok) måtte jeg simpelthen fotografere ..



16 kommentarer:

AC sagde ...

Velkommen hjem - dejlige billeder fra din ferie, jeg får da helt udlængsel:-) Og så er jeg ret forelsket i din fine trøje!

vibstrik sagde ...

Hvor er den flot din trøje, og så ser det ud som en dejlig ferie. Skønt

Strikkeheksen sagde ...

Den er virkelig flot, Mona - og det ser ud til at være en super farve til dig :-)

Madam Munch sagde ...

Det er et rigtigt fint mønster, som er foran på blusen. Jeg bhar ikke fulgt med i dens tilblivelse, men den er rigtig god til dig - i de skønne omgivelser.

Lydert sagde ...

Den er blevet rigtig skøn, og den klæder dig fra alle vinkler

Eva sagde ...

Det er en smuk bluse.
Og det ser ud til at have været dejligt på Mallorca :)

Eva sagde ...

Det er en smuk bluse.
Og det ser ud til at have været dejligt på Mallorca :)

Emmy sagde ...

En fin bluse og dejlige billeder fra Spanien:-)

Lilli sagde ...

Flot bluse - og den klær dig:-) skøn ferie i har haft:-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Den klær altså også dig den model, både form og farve kh. Stine

Aslaug sagde ...

Velkommen hjem igen :)
Det er en fin trøje og den er stadig på min to do liste ;)

Hanne Rimmen sagde ...

Ja, velkommen hjem igen. Fik jeg sagt det ?
Bluser er skøn. Jeg er ret vild med den model!
vi snakkes snart ved ;o)

Gitte K sagde ...

Hvor klæder den dig godt, både modellen og farven, den er bare super flot.

Madame sagde ...

Din nye bluse klæder dig supergodt - hvor er den blevet flot!
Og bourgainvillaen er imponerende :O)

Irene sagde ...

Super flot, den er rigtig go´ til dig

Fru Knudsen sagde ...

Den bluse klæder dig så godt, farven klæder dig rigtig godt