onsdag den 14. maj 2014

Lidt købte jeg da ..



Som I har kunnet læse i mit forrige indlæg,
var jeg i hhv Gug og Saltum i lørdags.

Jeg blev spurgt, om jeg da ikke købte noget ?
Jo, det må jeg indrømme at jeg gjorde  ;o) - lidt .. 

Nu har jeg længe 'strikket fra lager' (næsten)
og jeg kunne ikke helt modstå fristelserne.

Min gamle skoleveninde skulle igang med en høstjakke,
så jeg havde egentlig håbet at kunne få afløb for mit shopping-gen 
når jeg skulle hjælpe hende med at finde egnet garn..

Men - ak - selvbedrag  ;o)
Det burdet jeg have vidst allerede da jeg tog kontanter med til indkøbene ..  ;o)

Knapperne fra Birthe Sahl var planlagte .. 


Det kan jeg ikke helt sige om resten.  Men tilbudene var for gode.

Jeg købte noget coast fra Garngaragen - uhørt billigt, og lige til en sommerkjole ;o)

Desuden blev det til 500 g lammeuld hos Garnudsalg.dk.
(ja jeg TROR det var lammeuld  - jeg skulle nok gøre det til en vane at medbringe manilla 
mærker, og få det skrevet med det samme - det KAN være svært at huske)
Den var egentlig planlagt - måske til en arving eller slægtning .. 

evt. sammen med denne Alpaca Supreme, som jeg også købte hos Garnudsalg.
Igen et  engangstilbud jeg ikke kunne modstå. 

Kid mohairen fandt jeg til kun 30 kr. pr ngl - ikke til at modstå,
og god som følgetråd.

Som I kan læse, er det kun løse planer jeg har med det nyindkøbte. 


De blomstrende træer fra Saltum var heldigvis gratis  ;o)



11 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke nogen lækre ting du har købt. Kan godt forstår at du ikke kan stå for et godt tilbud

Kludemutter sagde ...

Gode tilbud er da ikke til at stå for ;)
De ser meget fine ud de knapper.

Irene sagde ...

ominuf literary
Det var da osse rigtig fine ting du fik købt. .. osse fine knapper. Knapper kan jeg heller ikke rigtig stå for men får dem bare næsten aldrig brugt. Jeg falder for store fine knapper men det er oftes små jeg bruger .. thi hi

Lilli sagde ...

Selvfølgelig skal der da købes lidt ind når man besøger så dejlige steder....og især da også når du længe har strikket fra lager...dygtig pige:-)
Dejlige sager du hat købt:-)

Fru Knudsen sagde ...

Ja, indkøbsgenet tager sommetider magten. Fine ting du har investeret i

Anonym sagde ...

hej Mona.
Jeg er SÅ misundelig på de knapper - glæder mig til at se hvad du vil bruge dem til. Garnerne ser også dejlige ud, held og lykke med dem.Det er så fedt at have 'garnlager', syns du ikk? kh fruhein

Lydert sagde ...

Sikke lækre garner og smukke knapper, du har købt, det bliver spændende at se, hvad det hele skal bruges til

Madame sagde ...

Det er nogle skønne, knapper du har købt, og garnet lyder blødt og lækkert. Sikke nogle yndige, blomstrende frugttræer :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Du har da i den grad sollet. Det skal nok blive nogle fine ting du får ud af al det lækre garn.
Knus Stine

Strikkeheksen sagde ...

Der bliver mindre og mindre plads i sommerhuset, kan jeg forstå ;-)

Birthe Sahl kan man ikke gå forbi :-)

Mette G. sagde ...

Skønt! Jeg ville så gerne have været afsted, men den stod på konfirmationer, så....