fredag den 7. marts 2014

Sælges eller byttes - og nogle sjove kreative links.


Efter lange overvejelser har jeg nu besluttet at sælge denne skønne kjole.
Den var jo beregnet til mig selv - men desværre blev den lige vel rigelig,
da jeg lige synes den godt måtte være lidt vid - og jeg derfor strikkede str L.

Jeg vil gerne sælge den for i omegnen af 650 kr .
- ELLER bytte den til noget andet spændende, kreativt, håndlavet.
Kom med et bud  :o)

Den er strikket i den lækreste Drops Alpaca og lace.

Øv hvor er jeg ked af, at det ikke er mig selv, der kommer i den kjole  :o(

Min søster sendte mig nogle sjove links,
som jeg vil dele med jer kreative mennesker:




Handimania.com er som I kan se en blog hvor man kan få masser af sjove og anderledes ideer  :o)

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Den meget smukke kjole skal du nok få solgt - pøj pøj med det!

Lydert sagde ...

Det er en rigtig flot kjole, og jeg håber da, du får den solgt/byttet

Uldbegavet sagde ...

Jeg kan desværre ikke passe den, ellers kunne jeg godt være fristet. Jeg håber du får den solgt eller byttet.

Aslaug sagde ...

Den kjole skal du nok få solgt :)