mandag den 31. marts 2014

Fiberfest - vol 2


Allerførst: Min overophedede strikkehjerne fik igår
Birthe P fra  garngalleriet.dk til at hedde Charlotte.
Undskyld til Birthe   :o) - Jeg var nok stadig en anelse træt igår da jeg skrev.

Men tilbage til den forrygende Fiberfest.

Birthes workshop i modulstrik var ikke den eneste, vi deltog i 
- men den enste jeg fik fotograferet fra.
Den anden var 'faldteknikker' med Bente Geil.
spændende og udfordrende. Og jeg fik lært det fineste blomstermønster. 

På billedet ovenover ser i den orange og pink stribede sag, som jeg faldt for.
Jeg købte garn til den - silke - og det var i turkis og støvet grøn.
Man kan jo modstå alt undtagen fristelser.  ;o)


Og fristelser manglede der bestemt ikke. 
Bodil Munchs sjaler fristede fx voldsomt.
 Men jeg købte ikke - dennegang.
Årsag: jeg kunne simpelthen ikke beslutte mig for, hvilket der er det smukkeste.


Et par stemningsbilleder slipper I heller ikke for.
Under hele fiberfesten var der hyggelig stemning, som her i det store fællesrum.
Der blev strikket og drukket kaffe.
Strikkevenner mødtes og snakken gik.

Nedenfor til venstre var der 'blogtræf'.
Det er LeaLene , Gitte og Elin der får sig en sludder.


Nå ja - ham her skulle I også lige se  ;o)
Jeg kom forbi og blev forskrækket, da jeg så ham ud af øjenkrogen  ;oDD
Livagtig er han jo. Han prydede Garn 10's stand.

Nu ikke mere Fiberfest herfra - for dennegang. 


10 kommentarer:

Lis sagde ...

Det må have været spændende dage. Misundelse herfra, men jeg kan jo ikke komme med hver eneste gang, vel ?
Måske hvis du skal afsted næste år og laver lidt reklame for det, kan jeg også få det til at passe, så vi kunne mødes og få hilst lidt på hinanden, det kunne være så hyggeligt.

Kh. lis

Pernille sagde ...

Det lyder som en rigtig inspirerende og hyggelig weekend. Hvor sker der mange spændende strikkearrangementer i det jyske :-)

Strikkeheksen sagde ...

Skønt indlæg, Mona :-) Du har fanget så mange spændende momenter :-) Dejlig Alpaca - kan godt forstå, du blev forskrækket ;-) Og nu til køjs :-)

Lea sagde ...

Hvor var det hyggeligt endelig at møde dig irl, Mona!

Dejlige billeder fra en hyggelig Fiberfest - og ja, alpaca´en har jeg jo nusset mange gange når jeg har været i strikkecafe i Garn10.

Aslaug sagde ...

Hvor lyder det spændende med den fiberfest. Jeg har aldrig været afsted, men har da overvejet det. Men med et "næsten" garn-stop-køb i år, er det vist meget godt jeg ikke kom afsted og lod mig friste ;)

Camilla sagde ...

Hvor ser det skønt ud. Jeg opdagede for sent at der var fiberfest, ellers ville jeg have været der!

Uldbegavet sagde ...

Tak for et godt resume af fiberfesten, og den model du købte er rigtig flot.

Mette G. sagde ...

Det kan da godt være, at nogen sidder her og er en anelse misundelig ;-) Ser ud til at have været en skøn, skøn dag.

Madame sagde ...

Det lyder spændende med fiberfesten - dejlige billeder :o)

marion sagde ...

Kan godt forstå, at du faldt for den model, den ser sørme da også bare drønlækker ud :-)

ser ud som en skøn oplevelse bare det var mig :-)men godt med dejlige billeder så jeg kan sidde her og savle over det....