lørdag den 15. februar 2014

Selvforkælelse


Sommetider er man bare heldig.
Heldig var jeg, da jeg før jul vandt et gavekort til en aften med selvforkælelse for 5-6 personer med en produkter fra foreverliving.dk . Produkterne kendte jeg lidt, idet jeg havde prøvet dem til en demonstration hos mit træningscenter,  butterflywomen.dk . 

Jeg fandt 5 sagesløse nuværende og tidligere kollegaer, der kunne have lyst til at være med
- synes jo godt lige vi kunne trænge til lidt forkælelse  ;o)

Og så var det jo bare at møde op med åbent sind, og nyde aftenen. 


Forever-living forhandler Jette Østergård rigger til, og stiller sine produkter op.
Bordet var blevet dækket med 6 små baljer, 6 håndklæder og vaskeklude, 6 vatrondeller,
 6 pandebånd og 6 små bægre - for vitamindrik skulle vi også have. 


Og så gik Jette igang med at fortælle om produkterne, og derefter give os alle 
hhv. håndbehandling, ansigtsbehandling og skuldermassage.
Det var ren luksus.

Og det er produkterne også. 
Alt er baseret på Aloe Vera, og døjer man med tør hud, sår, blister og andet,
er her et rigtig godt produkt. Jeg har siden før jul brugt propolis håndcremen 
- vanedannende er hvad den er ;o) 
Aloe heat lotion har jeg også haft lejlighed til at prøve over en periode inden denne aften.
 Den er perfekt til massage, og til blødgøring og opvarmning af trætte og ømme muskler.  
Lige noget for os strikkere ;o)

Som noget nyt investerede jeg i en Aloe Vera Gelly, der skulle være fantastisk til
tør hud, sår (herunder også brandsår), eksem, forkølelsessår, solskoldning etc. 

Håndbehandlingen bestod af afrensning med blødgørende sæbe og Aloe Scrub
(peelingcreme med jojobakugler) - og efterfølgende propolis håndcreme. 
Dejligt blødgørende.
Ansigtsbehandlingen startede med afrensning og derefter ligeså Aloe Scrub.
Derefter ansigtsmassage og en lækker dagcreme fra Sonya serien.

Skuldermassagen var med Aloe Heat Lotion - super luksus. 

Nu kan strikkearmen lidt igen  ;o)


8 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som den dejligste selvforkælelse! Tænk at være så heldig at vinde sådan en aften :-)

Lydert sagde ...

Vi burde nok alle blive bedre til selvforkælelse, man kan jo leve længe på sådan en aften

Merete sagde ...

selvforkælelse er vigtig og sikke en skøn aften i har haft.

Eva sagde ...

Nøj, hvor det lyder dejligt.

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder til i har haft det dejligt! jeg var inviteret til nøjagtig samme slags aften for flere år siden. Det er en aften man ikke sådan lige glemmer igen

Mette G. sagde ...

Lyder som en rigtig lækker op levelse :-)

Strikkeheksen sagde ...

Herligt :-) Jeg har lige smurt Lillefrøs skoldkopper med Aloe Gel ;-)

Uldbegavet sagde ...

Wauw, det lyder skønt.