mandag den 24. februar 2014

Nu er jeg vist ved at lande igen ..


Ja jeg må jo indrømme jeg gik en anelse i sort igår ..
men takket være alle jeres søde og opmuntrende kommentarer,
er jeg vist ved at være landet igen.
Tak skal I have. 

Men jeg skal da lige love for jeg blev sendt til tælling,
og jeg kunne slet ikke fatte hvordan jeg sådan kunne komme til at bytte rundt på farverne
- at jeg slet ikke havde set det ske.

Men så fik jeg endnu en AHA oplevelse.

Se bare her :


Ser I det samme som jeg ?

Der er byttet rundt på farverne i diagrammet !!  :o(

Så var det jo slet ikke mig, der var kommet til at bytte rundt på tingene.
(det kunne jeg nemt mistænke mig selv for).
Jeg har forsøgt at skrive til Christel Seyfarth for at gøre opmærksom på problemet,
men har været usikker på, om det var den rigtige mail adr. 

Sikke noget !

Men jeg holder fast ved det, jeg allerede er igang med.
Jeres kommentarer har hjulpet mig med det - og ja, jeg synes faktisk også selv, det ser pænt ud.
Ville bare ikke lave den 'forkert'.

Da jeg havde sundet mig tænkte jeg også, at jeg jo kunne have lavet den i nogle helt andre farver -
farverne, jeg har valgt, er jo i forvejen ikke de originale. Blot inspireret deraf. 
Det står desuden alle frit at sammensætte egne farver i modellen. 
Så deeettt ..

Nu er jeg i hvert fald igang med ærmegabene, og strikker baglæns så det er en lyst. 
Det er faktisk rigtig sjovt. 

Idag dumpede denne hækle-mønsterbog ind i min postkasse.
Den udkommer idag på Turbineforlaget.

Jeg vender tilbage med anmeldelse en af dagene  :o)


13 kommentarer:

Lis sagde ...

Wauv hvor er det smukt. Jeg beundre din flid.
Christel Seyfarth står også for mig som noget der skal prøves. Jeg har bogen og kan bare se at få købt noget garn og gå igang, men det må vente.

Det er nogle flotte farver du har sat sammen, så glæder mig til at se dit strik færdigt, når du engang er kommet så langt at det går fremad igen og kender jeg dig ret, er du sikkert igang med det.

Kh. Lis

Lydert sagde ...

Det er godt, du har fået pulsen ned igen, sikke da noget roderi med det diagram
Heldigvis bliver din trøje super lækker :-)

Berit sagde ...

Land du bare! Din version bliver superflot, så strik videre og kyd din version af den smukke trøje!

Berit sagde ...

Kyd = nyd! :-)

Annelise Jørgensen sagde ...

Glæder mig at du fortsætter. Det er faktisk for dårligt at der er fejl i diagrammet men du får en trøje som ingen andre har. Spændt på at følge det.

Eva sagde ...

Godt at du er landet igen, - trøjen bliver så fin, som den er. Og ingen kan gætte, at du har byttet rundt.

Fru Knudsen sagde ...

Godt med happy-ending. Sikke da en omgang!

Lilli sagde ...

Pyyyyha...sikke noget...godt du har fundet en vej, men sikke et chok!!! Det er så flot sammen og kun du har denne. Vi kan alle lave fejl men irriterende er det når det sker i mønstre;-( ihh hvor jeg glæder mig til at se dit resultat

Madame sagde ...

Pyha, men tænk at der kan være fejl i diagrammer :o) Det bliver så flot!

Strikkeheksen sagde ...

Det var godt, Mona - bare op på hesten igen :-) Og så har du jo bare gjort som der står :-)

Glæder mig til vi ses på torsdag :-)

Aslaug sagde ...

Det var da en dejlig aha oplevelse ;)den bliver så flot din trøje.
Tak for linket med at strikke baglæns - det skal jeg vist have afprøvet engang.
Glæder mig til at læse mere om hæklebogen

pspgirl sagde ...

nøj den er superflot .sikken nogle farver ...det er lige mig
hilsen Lis

marion sagde ...

jeg synes altså at den er super flot som den er ;-) og kan godt forstå, at du fortsætter..
Super at du kan bruge linket :-)