fredag den 17. januar 2014

Sneflokke kommer vrimlende ..


Idag stod vi i Nordjylland op til hvidt i hvidt.

Regulær snestorm.

Vejrudsigten havde advaret - og jeg, der godt kan lide at foregribe begivenhedernes gang,
fik omorganiseret nogle ting på mit job, således at jeg kunne arbejde hjemmefra idag.
Og godt det samme - for det var ikke sjovt at skulle ud at køre 120 km i dette her vejr.


Der var et tidspunkt i aftes, hvor temperaturen lå på + siden, og
 jeg troede at jeg måske havde overreageret en anelse.  

- men ikke da jeg kiggede ud af vinduet i morges.


Sneskovlen er parat til når den hård vind aftager,
og jeg regner helt bestemt med at vejene er ryddede og klar mandag morgen.

Men indtil da er det indendørs sysler.
Først arbejde - og siden strik og hygge - når det bliver weekend.

God weekend til jer. 


5 kommentarer:

Lydert sagde ...

I sådan et vejr er det godt at være på forkant, og det er da perfekt, at du kan arbejde hjemmefra i dag.
Jeg skal møde kl 06 i morgen tidlig, så jeg forudser, det kan blive en udfordring at komme frem; godt jeg ikke har så langt
Ha' en rigtig god weekend

Fru Knudsen sagde ...

Dejligt, at du var forberedt!. Hyg du dig nu rigtig indendøre, håber snart dit arbejde er overstået, så du kan kaste dig over det kreative

Mette G. sagde ...

Her sner det stadig. Nu har vi set det og så må det godt holde!

Madame sagde ...

Det var dejligt, at du havde mulighed for at arbejde hjemmefra! Vi slap billigere her i Nordsjælland, selv om der også er sne.
Ha' en rigtig god weekend

Uldbegavet sagde ...

Skønt at have mulighed for at arbejde hjemmefra. Her i Århus var vejret i går sjap og sjask, men i dag vælter sneen ned.
Skønne billeder du har taget.