lørdag den 18. januar 2014

Sne fotos af mig i kjolen ..



Og ved skæbnens (u)gunst matchede vejrliget de forhold
kjolen oprindelig er fotograferet under i bogen 'Naturlig Strik',
hvor jeg har fundet opskriften.


Dog garanterer jeg ikke for, at det samme fe-agtige udtryk,
som man finder i bogens fotos er helt kendetegnende for dem af en frysende mig ;o)



Siden disse fotos blev taget først på eftermiddagen er der nok kommet 20 ekstra cm sne,
så det er spændende om vi kan komme hjem i morgen.

Det skulle vi nu rigtig gerne.. 


Der er ikke mulighed for at lave ret meget andet end at skovle sne,
eller strikke. 

Jeg nåede et pænt stykke på Brudepigens stadstrøje fra Fanøstrik,
som jeg begyndte på i sidste weekend.
Men så fandt jeg ud af, at den blev for stor,
så jeg tog det over tværs og trævlede op.

Men som I ser, ser farverne fine ud sammen. 
Det er en ommer  - og jeg er igang med næste udgave.


18 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Ej Mona hvor er den flot til dig og så vildt at i har så meget sne. Faktisk er jeg lidt misundelig, vi har ikke det mindste og bare lidt kunne nu være hyggelig :-)

vibstrik sagde ...

Fantastisk kjole, og smukke farver til din trøje:-)

Madame sagde ...

Hvor er den flot til dig - den har en dejlig facon og de fineste detaljer. Jeg er helt misundelig på al jeres sne :-)

Pia sagde ...

En superflot og absolut klædelig kjole. Dejligt med sne ( undtaget hvis man skal ud og skovle)

Merete sagde ...

Hvor er kjolen god til dig også farven. Og sikke en baggrund til at tag billederne i. Krydser finger for at I kan komme hjem imorgen

Mette G. sagde ...

Ren viking :-) Lækker kjole og farverne i Fanøtrøjen er så smukke. Ærgerligt at måtte trævle op :-( God fornøjelse med den.

fru westerskov sagde ...

Den klæder dig rigtig godt. Sikke en masse dejlig sne.

Pernille sagde ...

Det er en flot kjole i en skøn farve, du har strikket. Det er en fin detalje med knapperne.
Dejlige friske snebilleder:-) skønt at hygge sig indendørs med strik i sådan et vintervejr, blot ærgerligt du må pille dit Fanø strik op igen, men bedre det og du så bliver tilfreds .

Eva sagde ...

Den kjole sidder da helt perfekt!

Surt med trøjen, men det er jo sjovere, når man kan se, at det passer.

Lydert sagde ...

Jeg er vild med din kjole, og du ser rigtig godt ud i den. Farven er flot, og knapperne giver masser af liv.

Fru Knudsen sagde ...

Så flot et forum. som kjolen som er fin, er fotograferet i! Håber sneen er holdt op så i kan komme hjem

marion sagde ...

Hvor er kjolen altså flot til dig og farven er da lige dig.. :-)

Ja jeg sidder jo og er temmelig misundelig på alt jeres smukke sne, ikke et gram er der faldet her hos os.. Æv...

Uldbegavet sagde ...

Frysende men flot til dig, ingen tvivl om det. Både farve og facon er rigtig god til dig.
Der er da godt nok kommet noget sne, jeg håber ikke det giver trafikale problemer.

Irene sagde ...

Ihhh hvor ser du dejlig ud i din nye kjole.... er osse missundelig på sneen. ;o)

Lilli sagde ...

Den klæder dig bare- flot farve og sjov detalje med knapperne:-) håber I kan komme fra huset....god tur:-)

Susan sagde ...

Dejlig kjole. Og det er da godt, at det ikke er en bikini, du har strikket, når der skal tages billeder ude, i dette vejr.

Annelise Jørgensen sagde ...

Flot kjole og den klæder dig og fin detalje med klapperne.

Hanne Rimmen sagde ...

Den kjole skal du da nok få en del glæde af ;o)