mandag den 13. januar 2014

Så er høstjakken igang


Høstjakken fra picles.no er nu godt igang.

Jeg bruger en fin garnblanding bestående af den lækre Shetlandsuld fra 
frujensensunikum.dk, som jeg skrev om forleden.
Den er i en flot farve, der beskrives som samme farve som græskarkernefrø.
Desuden en grå 'Blackhill Silk Mohair' fra garnudsalg.dk,
samt en svag lys grønlig højlandsuld, jeg købte samme sted for et par år siden. 

Dengang lånte jeg et krydsnøgleapparat, så nøglerne blev flotte.
Dennegang måtte jeg imidlertid vinde ved håndkraft,
så det blev nogle helt 'basis' nøgler - af den slags, der nemt ruller hen ad gulvet.

Så var det jeg lige fik øje på en skål, jeg havde stående på reolen 
- den passede perfekt til garnnøglet.  Og wupti - det bliver hvor det er.


Det bliver fedt at få høstjakken færdig, og det vil være oplagt at bruge den,
når jeg fx går ture nede i sommerhusområdet.
Og farverne matcher naturen dernede - kommer jeg da lige til at se nu  :o)



11 kommentarer:

vibstrik sagde ...

Den Høst jakke ser helt fantastisk ud. Glæder mig til at se mere.-)

Mette G. sagde ...

Skøn farve. Sjovt at se, hvad der kommer ud af at blamde farver.

Eva sagde ...

Den bliver da lækker.
Hold op, hvor er du flittig.

Fru Knudsen sagde ...

Flot farver, dejligt at få så godt resultat af at blande

Madame sagde ...

Jeg glæder mig til at se den færdig - farven er utrolig smuk :o)

Lydert sagde ...

Uha, hvor ser det godt ud, sikke skønne farver

fru westerskov sagde ...

Meget lækre farver :) Glæder mig til at se den færdig.

Hanne Rimmen sagde ...

Det er da de skønneste farver. DEN glæder jeg mig til at se mere af ;o)

Lilli sagde ...

Flot frakke - og skønne garner. Glæder mig til at se den:-)

Uldbegavet sagde ...

Du kommer til at blende helt ind med omgivelserne i den skønne jakke.
Fin ide med skålen, nød lærer som bekendt nøgen kvinde at lægge nøgler i skål, eller noget i den stil. Hav en god dag.

Marianne sagde ...

super smukke farver du har valgt til din høstjakke :)