søndag den 8. december 2013

Jule Give-away


Som det vist efterhånden er traditionen,
skal der også i år være en julegave til mine faste læsere.
I år er den dog ikke hemmelig  ;o)

Jeg har strikket disse vanter specielt til den af jer,
der vinder lodtrækningen, 
der finder sted næste søndag den 15. dec 2013.


Vanterne er strikket i Lett Lopi efter grundopskrift fra bogen 'Islandsk Strik'.
Mønsteret er hjemmekomponeret, og der er brugt farverne
mørkegrå, lysegrå og en snas lilla. 

For at deltage skal du 
1. være fast læser og skrive en kommentar (1 lod)
2. tilføje eller have min blog i din blog-roll  (1 lod)

Og så bliver det jo spændende hvem nissen, alias Random.org, peger på  :o)

ps. skriv hvor mange lodder du har - 1 eller 2. 

og ellers ønskes I alle en rigtig god 2. søndag i advent.


35 kommentarer:

marion sagde ...

Den vil jeg altså rigtig gerne vinde :-) så skal jeg ikke fryse på mine søde små lapper når jeg lufter hunden :-)
ved ikke helt hvad der menes med blogroll som mon ikke jeg bare er for et lod :-)

Strikkefuglen sagde ...

Det er så flot en gave jeg har slet ingen luffer så jeg krydser mine fingre :-) jeg vil gerne være med.
Jeg er med med to lod :-)

Aslaug sagde ...

Sådan nogle lækre vanter vil jeg da gerne vinde. Har ingen blogroll, så jeg må nøjes med et enkelt lod.
Du ønskes også en god søndag :-)

Lydert sagde ...

Er der en give-away, jeg gerne vil vinde, er det da dine super kønne vanter
Jeg har to lodder :-)

Camilla Bilgaard sagde ...

Dem vil jeg bare ELSKE og eje :) 2 lodder til mig :)

Eva sagde ...

Uh, jeg vil gerne deltage med et lod. Trods flere års erfaring som blogger ved jeg ikke hvad en blogroll er, eller hvordan man opretter en....

Pia sagde ...

Deltager med 1lod. Dejlig præmie.

Sissel sagde ...

har beundret dine vanter og haft lyst til at gå i gang. Dem kunne jeg godt tænke mig.
1 lod.

Madame sagde ...

Hvor er de skønne, Mona, og du er på min blogroll :-)
Rigtig god 2. søndag i advent!

ettej sagde ...

Super vanter!
2 lodder til mig.

Gitte K sagde ...

Jeg tager gerne to lodder, og krydser fingre, elsker hjemmestrikkede vanter, men får aldrig selv strikket nogle.

vibstrik sagde ...

Hvor er de smukke. Denm ville jeg gerne være den heldige ejer af, og jeg har heldigvis to lodder:-)
Må vist ønske mig Islandsk Strik i julegave. Du præsenterer så mange fine ting derfra.

Kirsten Søeballe sagde ...

De er så fine de vanter.
Dem kunne jeg godt tænke mig at vinde.
2 lodder til mig :-)

mette sagde ...

yes yes - 2 lodder til mig. Så fin en præmie :)

Fru Knudsen sagde ...

Ih hvor spændende, jeg er med med 2 lodder,
go aften og hyg dig med strik håndboldkamp i aften

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er de fine, Mona - men da jeg har så mange vanter, vil jeg hellere lade de andre få en større chance :-)

Helle sagde ...

haps haps 1 lod på de fine vanter :-)

Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

Daniella Lind sagde ...

Jeg er med på 1 lod :-)

daniellalind@live.dk

DIY se her hvordan sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder.

Jeg har modtaget opskrift - tusind, tusind tak for det.

KH Marianne

Jette sagde ...

Vil da lige kommentere alle de smukke ting du har lavet i den sidste tid, både de strikkerelaterede og alle de smukke dekorationer, hold da op hvor har du været flittig.
Desværre er jeg ikke så flittig her i blogland for tiden, håber at finder ro til det i det nye år.
Og hop bare mit indlæg over i lodtrækningen, har rigeligt liggende der ikke når at blive brugt, de er ellers meget flotte de vanter, held og lykke til den der vinder dem.

Elsebeth Solskin Christophersen sagde ...

Jeg er også glad for at strikke vanter, men man kan altid bruge flere (så outfittet matcher)
Jeg skulle egentlig have haft dig på min blogroll for længe siden, men det kommer du nu,
så jeg er med på to lodder :)

Trillemus sagde ...

Det er lige en gave efter mit hoved. Jeg elsker nemlig hjemmestrikkede luffer. Jeg smider to lodder i puljen og håber på lidt held.

Glædelig 2. søndag i advent.

Kh Mette

Ditte mumi sagde ...

1. lod til mig :)
Sikke nogle lækre vanter!

Pia Eriksen sagde ...

Jeg snupper 1 lod
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

Pia Eriksen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Strikkeglæde sagde ...

Hvor er de vanter skønne, så det er heldigt at jeg kan deltage med 2 lodder ;-)

GitteIreneSeloy sagde ...

Ny læser/følger på bloglovin'. <3

Asli sagde ...

Novra! Jeg skal da helt klart være med her :-) Jeg er med på 1 lod.

aim mia sagde ...

Jeg har blogloved.. Jeg ville elske at være gårdvagt i de her vanter. God jul til dig og dine.
Kh Mia CA
Aimlovelive@gmail.com

Kamilla Rasmussen sagde ...

Deltager med 1 lod :)

Astrid Holmen Müller sagde ...

Nej hvor er de flotte - skøn julegave:-) jeg er med, med 1 lod!
Vh Astrid HM
Akselsmor@gmail.com

Julie Jensen sagde ...

Sikke nogle lækre luffer. Sådan nogle står jeg lige og mangler til når jeg triller med barnevognen. Jeg har selv haft så travlt med at strikke babytøj, så jeg har ikke fået strikket luffer til mig selv ;-)
Deltager med et lod

Annegrete Olesen sagde ...

Super flotte vanter. De passer lige til min vinterffrakke. 1 lod til mig ,tak

Annegrete Olesen sagde ...

Super flotte vanter. De passer lige til min vinterffrakke. 1 lod til mig ,tak

Trine :) sagde ...

Snupper 1 lod og krysser fingre! Det ville være perfekt med et par til at supplere mit andre her hjemme - jeg bliver jo alltid våd;)