mandag den 11. november 2013

Den ultimative strikkebog for katteelskere - boganmeldelse


Er man strikkeglad katteelsker er denne nye bog et must. 
Bogen er lige på trapperne - og skal nok vække begejstringen i mangt et kattehjem.
Den udgives på Turbine Forlaget, er på 213 sider, hardback,
og igen et lækkert design med udførlige vejledninger.
Forfatteren er Sue Stratford, oversat af Sidsel Sangild.
Vejlende pris kr. 249,- 

Og for de penge får man 20 hyggelige katteopskrifter,
skønne, hyggelige og sjove billeder.

I får her en lille smagsprøve:


En burmeser og en legesyg killing


To fede katte og en stakkels lille mus, og en stribet kat 


En husmoderlig kat med vasketøj, og en sød lille killing,
og mange, mange flere.

En sød, sjov og fin - og ikke mindst anbefalelsesværdig, bog.

Og så skal jeg ikke undlade at minde om en give-away hos Stine.
Stine er medforfatter på bogen 'Mange Masker' - og det er den, der udloddes  :o)

Dejligt med de mange, gode strikkebøger her op mod jul. 
Jeg elsker simpelthen bøger.  :o)


7 kommentarer:

Eva sagde ...

Søde katte:) Jeg kommer lige i tanke om en pige, jeg passede engang, som havde fået den sødeste lille "rødhætte-kurv" af sin mormor med ternet klæde over, fyldt med strikkede katte. Dét var en god gave.

Lis sagde ...

Det er vist Strikkefestival bøger der er de nye bløde pakker.
Var /er du forfatter til bogen siden du har så mange detaljer om denne fin bog? God tirsdag til dig

Kh. Lis

Madame sagde ...

Hvor er det fine katte - jeg ville ønske, jeg kunne strikke andet end små tæpper i retmasker til mine egern ...

Christina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Christina sagde ...

Ej hvor ser den bog skøn ud. Den vil jeg helt sikkert ønske mig i julegave.
Kh Christina

Lilli sagde ...

Nååååårrrhhh.....hvor er de bare nuttede....:-) skøn bog!!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nej hvor er den herlig:))