mandag den 28. oktober 2013

Efterårsskoven før stormen - og en islænder i fremdrift


Nu er Nordjylland ikke det sted der blev hårdest ramt af dagens stormvejr.
Men jeg synes alligevel at I skulle se fotos fra søndagens gåtur,
for de træer ser garanteret anderledes ud idag.


Så flot var skoven ved Hals igår.


og en hedestrækning.


Som sagt relativt roligt i Nordjylland idag,
men alligevel rejste stormen sig indenfor 10 min og blev ret voldsom
- dog kun i kort tid. Heldigvis.
For det har da set rigtig voldsomt ud.


Ellers er jeg ved at lægge sidste hånd på værket med min islænder 'Afmæli'.
Den er sikkert klar til foto næste weekend.


11 kommentarer:

Garnløkken sagde ...

Det er spændende om skoven ser lige sådan ud efter stormen.

Susan sagde ...

Jeg har lige "snoet" min bil gennem liggende træer her i Nordsjælland. Der er allerede fuld gang i oprydningen. Glæder mig til at se din islænder, dejlige farver, du har valgt.

Eva sagde ...

Uh, den islænder ser lækker ud.
Ja, det er spændende at se skederne, når det bliver lyst. Jeg tror, vores hegn til naboen er hårdt ramt. Men endnu kan det ikke besigtiges....

marion sagde ...

den sweater ser da bare spændende ud... Ja det var en voldsom storm der lige kom... Tror vi kom igennem med minimale skader :-)

Trillemus sagde ...

Dejlige natur billeder. Du har nok ret i, at skoven ser anderledes ud idag, selv om vi ikke blev så hårdt ramt i nordjylland. Wauw… en lækker islandsk sweater.

Kh Mette

Strikkeglæde sagde ...

Skønne farver - det gælder både skoven og islænderen - jeg er vild med stærke farver og klassiske mønstre.

Christina sagde ...

Jeg elsker efterårets dejlige farver. Flotte billeder du har fået taget.
Kh Christina

Lydert sagde ...

Jeg skal da love for, der er fart på trøjen, den bliver rigtig lækker

Strikkeheksen sagde ...

Det var da li godt utroligt, Mona, så hurtig du er - du er jo lige begyndt ;-) Tænk, det er allerede på torsdag, vi skal i strikkecafe igen, så skal jeg ha købt den islandske med cirkler :-)

Smukke, smukke efterårsbilleder, jeg elsker altså efterår, storme eller ej :-)

Aslaug sagde ...

Flotte billeder fra søndagens gåtur.
Vil glæde mig til, at se din sweater færdig :)

Lilli sagde ...

Mona, hvor er det nogle utrolig smukke billeder du lægger ud!! Fantastisk lys og farver....efteråret er en skøn tid trods storme og regn..
Og flot flot trøje - du er bare så hurtig:-)