mandag den 9. september 2013

Sommertop

Endnu en sommertop røg af pindene igår. 
Det drejer sig om 'Top med Riller'
fra Kreativ Strik nr. 13 2011.


Det er strikket i 5 1/2 ngl. Drops you, farve 29, pind 3. 
Garnet var en rest jeg havde liggende, og jeg fik således strikket fra lager.
Der er hæklet omkring kanterne siden disse fotos er taget.
Jeg ved ikke om det pynter - men det forstærker sikkert. 
Nu skal toppen vaskes og presses, og der skal syes mærke på.
Og så kommer den i skuffen til næste sommer,
hvor det så vil vise sig om den er hot eller not. 


7 kommentarer:

Irene sagde ...

Tjaaa, det tyder jo ikke ret meget på at du får den på i år.
Men rart at ha noget nyt til en ny dejligt sommer, der helt sikkert kommer igen.

Mette G. sagde ...

Den ser da smart ud! Lige nu indbyder vejret godt nok ikke til sommertop :-(

Lydert sagde ...

Det er en rigtig flot to, den skal du nok blive glad for til sommer

Madame sagde ...

Hvor er den fin - og jeg håber, vi får flere lune dage i september til små sommertoppe.

Lykke sagde ...

Jeg tror den er hot! Farven er ihvertfald skøn og rillestykket over brystet er labert ;-)

Lis sagde ...

Den bliver dejlig til sommer. Jeg er vild med toppe i strik. Så hos mig ville de være et hit.
Den må også kunne bæres over en basic selv med lange ærmer, ville jeg tro.

Kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

Den ser fin ud, forhåbentlig får du glæde af den næste år.