torsdag den 19. september 2013

Så er det dagen før dagen ..


Lige nu går jeg og pakker til i morgen.
Det bliver rigtig hyggeligt at komme på strikkefestival,
og jeg har aldrig været på Fanø før. Så det i sig selv bliver en oplevelse.

En ting er hvad der skal med i strikkekurven,
og noget andet er dress og andet outfit til turen. 
Der skal styr på det hele.


Også billetter, oversigter og alt det andet der skal til,
for at vi overhovedet bliver lukket ind på øen  ;o)

Forude venter en lang køretur.
Jeg mødes med veninden på Esbjerg havn,
og så sættes kursen ret vest. 
Der er kursus lørdag formiddag og festaften (håber vi ses ?)
og ellers skal vi da rundt og kigge på øen, og hvad den byder på.

Det bliver da bare så FORRYGENDE ! 


ps. opdagede hjemmesiden gomore.dk hvor man kan arrangere samkørsel. Genialt ! 

14 kommentarer:

marion sagde ...

håber, at du får en rigtig god tur.. glæder mig meget til at høre om den :-)

Irene sagde ...

Rigtig go tur.
Glæd dig til Fanø, det er en super skøn ø.
Jeg er på Instagram og så ses vi da helt sikkert, ikke :o)

GitteBlinkilde sagde ...

Spændende - god tur <3

Karina Bunkenborg sagde ...

Ja du kan godt glæde dig til Fanø, det er en dejlig ø! Jeg skal også derover, bare for at kigge, jeg har ikke meldt mig på noget kursus. Rigtig god weekend og kursus!

Mette G. sagde ...

Har jeg sagt, at jeg SLET ikke er misundelig :-( Rigtig god tur.

Berit sagde ...

Rigtig god tur! Må desværre blive hjemme i år, men nogle af mine Strikkesøstre er dernede, så måske mødes I...

Pernille sagde ...

Ja der er mange ting at huske og tage stilling til inden bilen kan drage mod Fanø :-) men jeg er også helt klar og forventningsfuld. Det bliver en SKØN week end!
Måske ses vi ?

Trillemus sagde ...

Rigtig god tur, hvor bliver det spændende.

Kh Mette

Lilli sagde ...

Det bliver en skøn tur :-) Fanø er en af de smukkeste øer i DK!!...jeg glæder mig til at møde dig!! Ja der må pakkes en del....både til hygge og af mere praktisk karakter...mon vi får det hele med, hi hi

Lydert sagde ...

Fanø er en smuk, smuk ø.
Rigtig god tur, ha' en fantastisk weekend

Camilla sagde ...

Så håber jeg at vi ses dernede

Strikkeheksen sagde ...

God tur, Mona :-) Vi er der lørdag, men der skal vist et mirakel til "lige at løbe over hinanden", men ellers ses vi jo den 03. oktober :-)

Madame sagde ...

Rigtig god tur - glæder mig til at læse om jeres oplevelser!

Strikkefuglen sagde ...

Har været der hele dagen idag :-) det var skønt. Rigtig god weekend derover.