mandag den 23. september 2013

Indtryk fra Fanø


Fanø var farverig


der var noget at vælge imellem 


der var overraskelser


kunsthåndværk - også andet end strik


glædeligt gensyn med en gammel kending 
(denne model strikkede jeg i turkis for mange år siden - og den er stadig flot)


garn, garn, garn,
strik, strik, strik 
- og et pudsigt alternativ til det mere traditionelle gevir på facaden  ;o)



Birthe Sahl og millioner af super skønne knapper


Find Holger


Og -----  ?
What the H...  !
(Eksperiment - hvad der også kan komme ud af garn). 


Hanne og jeg var på opdagelse, og alle indtrykkene skal lige bundfælde sig.
Så I kan forvente et par yderligere indlæg de næste dage.
Men det var en fantastisk weekend. Hyggeligt og fornøjeligt på alle måder.
Og sjovt at hilse på LilliStineAsliUlla, og mange flere glade strikkere.
Jeg indrømmer straks - jeg er en klovn til at genkende ansigter.  
Men godt, at andre så kunne genkende mig ;o) 


17 kommentarer:

Lydert sagde ...

Hvor er det dejligt at se billederne fra Fanø, hvor må det have været fantastisk at være der

Madame sagde ...

Sikke nogle smukke billeder fra strikkefestivalen på Fanø! Håber du fortæller lidt mere.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Kære Mona

Dejligt endelig at hilse på dig og Hanne.
Sikke nogle fine billeder fra weekenden, og dejligt at du deler, for du har nemlig fotograferet ting og steder, som jeg slet ikke har set.

God dag, Stine:)

Merete sagde ...

Det lyder som om det har været en god tur til Fanø?

Vibekes lille ullne sagde ...

Det høres ut som en fantastisk helg! :)

Lise Halager sagde ...

Hvor ser det skønt ud - fyldt med farver og solskin.

Lilli sagde ...

Sikke dejlige billeder du har med hjem :-) jeg glemte helt at tage nogle, så dine må nydes!! Det var en festlig og dejlig tur - og sjovt at møde dig ;-)

Strikkefuglen sagde ...

Der var fristelser alle vegne. Fredag var der heldigvis plads til at komme omkring og se godterne :-) hvor ville jeg gerne have hilst på dig, det må blive en anden gang.
Majbritt

Mette G. sagde ...

Så mange smukke farver. Glæder mig til at se mere fra Fanø.

Irene sagde ...

Ja Fanø er bare fin :o)

Gitte K sagde ...

Glæder mig til at høre mere, dine fine billeder gør mig nysgerrig

GitteBlinkilde sagde ...

Det lyder hyggeligt - glæder mig til at se mere :-D

Madam Munch sagde ...

ja hvor er det sjovt at se andre oplevelser. Du har været andre steder end jeg eller også var der alt for mange mennesker på de steder jeg var, så noget kunne skjule sig.

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder som en god og farverig tur til Fanø. Sikke et farverigt login billed du har fået. er du blevet inspireret på Fanø?

Strikkeheksen sagde ...

Ja, der er dejligt - en strikkefestival kan næsten ikke befinde sig i bedre omgivelser :-)

Dejlige indtryk, du formidler :-)
Vi ses i næste uge (det kom helt bag på mig, at det allerede er nu):-)

Eva sagde ...

Hvor ser det spændende og inspirerende ud.

Jette sagde ...

Hvor må det være herligt at opleve den festival, skønne billeder du har taget.