fredag den 2. august 2013

Sommerens blomsterflor


Havens blomster har aldrig været flottere end i år,
og I skal lige have (endnu) et kig. 


Nu kommer alle sensommerblomsterne. Stokroser, solsikke - og kaffeblomsten i krukke,
er jeg også glad for.


- og mit ny-lugede rosenbed :o)
(min søster havde lige besøg af en ivrig havemand - det kom mine roser til gode  :o)

Og det er ikke kun i haven, blomsterne står flot lige nu.
På mark og eng er der et farveflor, så det er en fornøjelse. 

Nu går sommerferien på hæld, og det er med at nyde de sidste dage.



10 kommentarer:

Fru Olsen sagde ...

Jeg kan godt forstå, at din mor godkendte blusen - den er bare så fin til hende. Og heldigvis har hun bevaret forfængeligheden :-)
75 kr. for et nøgle garn, ja, det er surt.
Haven er sandelig smuk lige nu, så det er med at nyde den. Og de sidste dage af din ferie. Jeg kan se, at Danmark har fået rigtig sommer nu.
KH Dorit

Madame sagde ...

Det er et dejligt syn af dine mange blomster! Og du får vist flot vejr også i resten af din ferie.

marion sagde ...

skønt at få et glimt at dine smukke blomster elsker blomster men indtil videre har jeg kun dem i krukker :-) Når tiden er klar til det og ikke mindst jeg er klar, så bliver det nok også til nogle blomsterbede, men det bliver nok ikke de næste par år...

Irene sagde ...

Flotte blomster du har.
Ja, sådan en sommerferie er lige pludselig slut.... næsten før den startede. Jeg kunne sagtens bruge tre uger mere :o)

Frk.Bogorm sagde ...

Meget fine billeder :-) Er din kaffeblomst måske den samme,som jeg kalder en chokoladeblomst? Min have er også smuk for tiden, men jeg har ikke noget ordentligt kamera... God weekend og nyd den sidste bid ferie :-)

Eva sagde ...

Ja, det er med at nyde de sidste rester af ferie, - og sommeren inden den går på hæld.

Fru Knudsen sagde ...

ja dejligt er det at nyde de skiftende bloster i haven. Har du lagt mærke til at "luften" har fået en anden farve som altid her i august?

Uldbegavet sagde ...

Det er smukt med alle de mange blomster og farver.

Strikkeheksen sagde ...

Ja, nu er det med at huske, at hverdagen også har sin charme og at der kommer masser af gode sommeraftener og weekender endnu :-)

Smukt, smukt flor i din have, Mona, kan godt forstå du nyder det :-)

Ærgerligt, du gik ned på garn - især fordi du var tvunget til at købe nyt ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Hej Mona. Som nybegynder vil jeg gerne spørge om, hvordan man tilmelder sig som følger på ISTAGRAM? er lige selv kommet på i dag