tirsdag den 20. august 2013

og så var jeg i Skåne


Weekenden bød på mere end kunsthåndværkermarkedet i København.
Fredag aften krydsede jeg Sundet, og satte kursen mod Skåne.
Her bor min gode veninde Hanne sammen med sin familie.

Så weekenden bød på masser af hygge, strik og god snak,
og desuden en gåtur til smukke Trollenäs.


Her er Hanne og Søs foreviget foran slottet. 
Vi troede lige vi kunne få en kop kaffe i Caféen,
men vi kom lige som de havde lukket.
Sådan kan det gå,


men det gjorde nu ikke så meget, for det var skønt at gå rundt i parken,
og vejret var perfekt.


Tak til Hanne for en rigtig hyggelig weekend
- lige hvad jeg trængte til  :o)

13 kommentarer:

Mosekonen morgendug sagde ...

Skønne billeder.Dejlig tur du har været på

Fru Knudsen sagde ...

Dejlig med en god week-end, og så i så flotte omgivelser

Gitte K sagde ...

Det lyder og ser rigtig hyggeligt ud, og bedst af alt så plejer weekender som denne af give en stor indbetaling på energikontoen.

Strikkeglæde sagde ...

- også i din nye, skønne trøje :-)

Kludemutter sagde ...

Så kan man lidt igen.
Sikke en skøn cardigan du har på.

Uldbegavet sagde ...

Det er skønt med sådan en veninde weekend. Der ser også dejligt ud.
Du er bare så flot i din trøje med mange farver.

Madam Munch sagde ...

Hvor er din nye cardigan blevet flot, og så hurtigt det er gået.. Dejlig weekend ser det ud til.

Madam Munch sagde ...

Hvor er din nye cardigan blevet flot, og så hurtigt det er gået.. Dejlig weekend ser det ud til.

Camilla sagde ...

Hej Marianne

Skønne billeder!

Vi du lige sende mig din mailadresse? Du kan skrive til mig på chadamsen@gmail.com

Irene sagde ...

Altid skønt i Sverige !

Hanne Rimmen sagde ...

Selv tak for hyggeligt besøg ;o)
Tiden flyver jo afsted i godt selskab og skal sandheden frem var klokken jo over 17.00 inden vi var klar til den eftermiddagskaffe, så ikke underligt at der var lukket.
Vi må før afsted næste gang.
Kh. Hanne

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder! Jeg har også netop været i Skåne - der er meget smukt at se på og spændende ting at opleve.

Lydert sagde ...

Hvor er det nogle skønne billeder, og din trøje er helt vildt god til dig