tirsdag den 6. august 2013

Færdig med den stribede - og ferien !


Hjemme igen efter en god lang ferie - og lige om lidt starter hverdagen.
Mine blogindlæg har været lidt sporadiske her i ferien
- årsagen er et næsten ikke eksisterende internet i sommerhuset.

Det har aldrig været værre end det var i år.
Men nu er jeg hjemme, hvor der er rigeligt med megabite, 
så jeg vil lige skynde mig at vise jer hvad jeg blev færdig med igår.
Dejligt endelig at kunne komme på nettet ! 


Den færdige kreation er den stribede cardigan,
der var på forsiden af  'Kreativ Strik's sommernr 2011.
Jeg skal nok bringe faktabox med detaljer senere,
( bladet ikke er med hjemme).
Fakta kommer, når trøjen er helt færdig med knapper og alting.
Lige nu er den vasket og ligger til tørre.

Et kig ned i strikkekurven viser, at jeg også er igang med en hvid sag med hulmønstre.
Derom meget mere senere. 
Det var en overspringshandling - men af den slags, der kræver opmærksomhed.


Et sneak peak af mig i trøjen får I dog ..
som det nu kunne blive, når fotografen er suset på ferie andetsteds ..

Og så er der jo rester ..
what to do ?
jo, jeg har nogle tanker om en siksakket nederdel.
Kunne det ikke være smart ? 
(hvis garnet rækker).

God tordendag til alle i blogland. 



15 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er den flot til dig, Mona! Skønne farver - og så er jeg vild med den ærmelængde.

Strikkefuglen sagde ...

Den er så skøn :-) i nogle dejlige farver. Her tordnede det i nat så jeg håber det var det. God dag.
Majbritt

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Nøøøj, hvor er den trøje blevet flot.
Skønne farver!
Det med dårlig internetforbindelse i S-hus kender jeg godt - det er træls :( sagt på godt jysk ;)


Frujensensunikum.blogspot sagde ...

Den er da lige tilpas lækker Mona og hvor klær den dig godt.
Glæder mig til at høre/se om resteplanerne og nederdelen.

Mette G. sagde ...

Uha hvor er den bare blevet flot!

Hanne Rimmen sagde ...

Den er altså blevet rigtig god ;o)
Hvad med at strikke den øverste del af nederdelen i en koksgrå, marine ellers sort, og så fortsætte med de farvede zigzag forneden. Jeg tror det kunne blev godt.
Ja, det sommerhusområde er for træls, hvad angår net- og telefonforbindelse med omverdenen. Engang nød jeg den lille pause, der var i, ikke at kunne gøre en ski..., men må indrømme at det bliver mere og mere irriterende. Trøsten må være, at der kun kan bliver bedre ,o))
kh. Hanne

GitteBlinkilde sagde ...

Smuk cardigan, du er fantastisk med dine strikkepinde :-)
Du kan jo også lave en pude af resterne eller et lille tæppe ????

Lydert sagde ...

Hvor er den blevet skøn, din trøje; det klæder dig med de mange flotte farver.
En stribet nederdel vil da bare være super fræk

Jette sagde ...

Den er godt nok blevet flot, dejlig sommertrøje.

unikarina sagde ...

Jeg synes at den vinder rigtig meget ved at du tog den på. Den klæder dig rigtig godt...

Uldbegavet sagde ...

Wauw Mona, sikke et farveorgie, den kan man da kun blive i højt humør af. Hvor er den flot og passer lige til dig.

marion sagde ...

hvor er den altså bare flot... vilde smukke farver :-) og den klæder dig super godt...

Birthe sagde ...

Farveleg og knald på :-) Den er lækker :-)

Eva sagde ...

Hold da op, en færdig trøje allerede..... Den er blevet lækker.
Faktisk må jeg indrømme, at jeg ikke er meget for at være uden internet..., - betragter det efterhånden på linje med at have strøm, hvor det for få år siden var helt utænkeligt at bruge internet på ferie. Udviklingen går hurtigt.

Aslaug sagde ...

Din trøje er rigtig flot og dejlig farverig.
Jeg har heller ikke været så aktiv hen over sommeren, men det tror jeg nu der er mange, der heller ikke har været.