onsdag den 14. august 2013

blogfødselsdag, Garn give-away og sell-away ..


Den 25. august er det 2 år siden denne blog blev til.

Det skete lidt spontant - jeg var inde på blogger af bar' nysgerrighed,
og pludselig var jeg igang med at oprette bloggen. 
Navnet snuppede jeg fra (min forsømte) hjemmeside dqpage.dk,
og tanken var, at bloggen kunne hjælpe med at holde fokus på kreativitet i hverdagen,
i bred forstand.

Det har været et par givende år - langt mere end jeg på nogen måde havde forestillet mig.
Det har været så inspirerende at følge andre bloggere,
og lære jer at kende, både IRL og i blogland. 
Så tak for to gode år til alle blogvenner / læsere  :o)

Sådan en fødseldag skal da fejres med en give-away til faste læsere ! 

Lige nu har jeg det gode mål at nedbringe mit garnlager.
Det skal komme jer til gode. 
Jeg udlodder derfor 3 giveaways.  
Reglerne er som altid :  1 point for fast læser og kommentar, 1 points for link fra egen blog. 

Lodtrækningen finder sted den 25. august 2013



Gave nr 1: et strikkekit til filtet strik. Farve pink - hjemmesko, taske eller andet.




Gave nr. 2 - 3 nøgler beige Kitten mohair.


Gave nr. 3 - 1 nøgle Milano fra Hjertegarn + en rest lilla i samme , til at drøje.
Der vil være nok til en halsedisse.

Er der en af gaverne du ikke er interesseret i at vinde, så skriv det gerne i kommentaren.
Ellers deltager alle bare i alle gaver. Første trukne er gave nr 1 etc. 

Og en SELL-AWAY ..
Mon der er en kreativ blogger, der kunne være interesseret i dette flotte sælskind ?
Det sælges for kr. 600 + porto.
Jeg købte det engang til et frakkeprojekt der ikke rigtig kom videre.
Der kan laves tasker, puder, hjemmesko, punge, ja alt muligt, af skindet.
send mig en mail på monaelisabeth.pedersen@gmail.com, hvis du er interesseret.






23 kommentarer:

Mosekonen morgendug sagde ...

Tillykke med 2 års dagen.
Deltager dog ikke i din fine give away, da jeg har alt for meget garn lige PT.

Madame sagde ...

Jeg vil bare ønske dig tillykke med din blogs fødselsdag. Deltager dog ikke i din fine give-away :o)

Madam Munch sagde ...

Tillykke med 2 årsdagen. Du har nået meget på de to og er blevet en populær blogger.
Jeg har alt for meget garn, så jeg lader andre få glæden.

Randi B. Jensen sagde ...

Tillykke med 2-års dagen - det er med stor fornøjelse, at jeg læser din blog.

Trillemus sagde ...

Tillykke med bloggens to års dag. Jeg nyder at læse med og imponeres stadig over al den lækre strik fra din hånd, som du laver med ekspres-fart. Jeg deltager gerne i din fine give away med et lod og jeg er intersseret i alle dine fine præmier.

Kh Mette

mona sagde ...

Hjertelig tillykke med to-års-dagen.
Det er en spændende verden, man kommer ind i via bloggen, og din er vokset gevaldigt på de to år. Jeg er jo også en af dem med rigeligt med garn,så jeg vil nøjes med lykønsningen :-)

Balles Bazaar sagde ...

Tillykke med de 2 år. Det er en fornøjelse st følge med i dine mange forskellige projekter. Jeg putter gerne et lod i puljen. Du kan bestemme om du ønsker at sende udenbys.
Stort tillykke.

Helle sagde ...

Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

Irene sagde ...

Tillykke med de 2 år.
Jeg deltager heller ikke i udlodningen, har ALT for meget garn, så en anden kan få glæde af det.
Min blog blev 2 år i juni ... det glemte jeg helt :o)

marion sagde ...

Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Ja det er en skøn verden at bevæge sig i, som beriger en på så mange måder, og man opdager ting som måske ellers ville have gået ens næse forbi..

Jeg deltager selvfølgelig med 1 lod... og er med på alle gaverne :-)

Trine :) sagde ...

Hopper med på et lodd;)

sonja sagde ...

det er lige sådan et par futter jeg ænsker mig, 2 lodder:)

Birthe sagde ...

Tillykke med bloggens fødselsdag og tiden løber bare så stærkt ;-) Jeg har også garn nok og for lidt strikke tid , så nøjes med at ønske tillykke .-)

Birthe sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Uldbegavet sagde ...

Hjertelig tillykke med dit blog jubilæum. Du har en dejlig blog.
Jeg deltager dog ikke i give away, da jeg har alt for meget garn og prøver at nedbringe mit garnlager.

Hanne Rimmen sagde ...

Jeg er MED, jeg er MED !!!
sætter dig straks på min blog.
SÅ 2 lodder til mig, TAK ;O))

Astrid sagde ...

Jeg er med! 1 lod :-)

marianne lykke nielsen sagde ...

til lykke. deltager med 1 lod
marianne.lykke@gmail.com

Fru Knudsen sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdag. Jeg er som sædvanlig med (3 lodder). Ønsker helst at vinde gave nr. 2

inga sagde ...

Congratulations on your 2 year!
Thank you for the chance at your fabulous candy.
I have 2 points.
hugs
Gerda

lapappilon sagde ...

Hello!
amazing! congrats!
I like your works! You are very smart! congrats!
I want to play with you, please enter my name...
2 points!
http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

with love

Hugs
Eva

laj sagde ...

Godt jeg lige kom ind og kigge hos dig så jeg liiiige nåede det.

Jeg er med på 2 lodder og vil helst vinde nr 2 ;-)

Stort tillykke og jeg er enig sikke en verden blog land er

Monia Fioletowa sagde ...

Congrats for two years of good work ;)

2 points please ;) Kisses ;)

fiolety.blogspot.com