onsdag den 31. juli 2013

Gik ned på Garn


Ja hvem skulle nu have troet at det kunne ske ?
(med mit garnlager).

Bedst som det gik som smurt med den stribede sag,
måtte jeg erkende, at jeg ikke havde tilstrækkeligt af farven 'Petrol',
og jeg måtte til at bestille et nøgle mere.
35 kr + porto 40 kr = en herregård.  

Og What to do i ventetiden ?
hmmm ... bryde garnembargo, lade sig falde i fristelse, 
og styrte ind til den lokale garnpusher.


Der var nemlig den sødeste sommerbluse i sommernummeret af Kreativ Strik 2013.
Den har jeg nu kastet mig ud i. 

Det går langsomt, for det er små pinde og mønsterstrik,
og det viste sig, (efter ca 10-13 cms strik) at jeg blev nødt til at trævle op.
Den var noget stor i størrelsen, og str S ville passe,
skønt jeg normalt er en str. M/L. 

Nu har jeg den at sysle med, indtil den Petrol dukker op..


ps. Toppen jeg strikkede til min veninde blev desværre for lille,
men så kunne hendes svigerdatter passe den  :o)

13 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en yndig, hvid sommerbluse!

Pernille sagde ...

Jamen så kom der da noget godt ud af din manglende garn beholdning :-D
Sød sommerbluse du er gået i gang med :-)

Gitte K sagde ...

Ja nogle gange er det ikke så skidt at det ikke et godt for noget, og tænkt sig at du kunne kommertil at mangle garn:-) Dejligt at du fandt en som kunne passe den skønne sommer top.

Fru Knudsen sagde ...

Nu har man så hørt det med, altså at du mangler garn. Blusen du fordriver ventetiden ser flot og sommerlig ud

Lydert sagde ...

Det er da imponerende, tænk at du kan løbe tør for garn - som da godt nok er noget dyrt at anskaffe et ekstra nøgle af
Hvor er det en fin bluse, du er startet på

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Hvor er den sød den hvide bluse :)
Med den fart du skyder udi strikkeriet, måtte mangel vel ske ;-)

:-) Dorthe

Mette G. sagde ...

Ikke rart at gå ned på garn, så må der altså nyt til! Godt at du kan få mere af det andet - selvom prisen er noget øj :-(

marion sagde ...

sikken en sød bluse du er kommet igang med... Ja det går jo ikke at lagret svinder for meget ind :-)

Balles Bazaar sagde ...

Tænk at det skulle ske for dig, du som har en halv garn forretning på lager ;-)

Susan sagde ...

Det er jo ikke så ringe - at få tid til en dejlig sommerbluse, mens man venter på det garn man mangler.

Jette sagde ...

Det er sørme godt med et lager at tage af, når man sådan løber tør....
Sød sommerbluse du så fik slået op til.

Tanja sagde ...

Det går virkelig ikke at gå ned på garn :) Vores værste frygt.
Det er en rigtig sød sommerbluse du er i gang med.

Tanja sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.