onsdag den 17. juli 2013

fra min baghave


Nå ja - så en udvidet en af slagsen.
For det er trods alt ikke noget gods med store jorder, jeg har.

Men der er dejligt i sommerhusområdet mellem Hals og Hou i Nordjylland.
Der er lidt for enhver smag, som her skov og marker


og her strandenge, knipset en lun sommeraften, hvor horisonten næsten ikke er synlig.


Jeg nyder hver dag at gå tur i disse omgivelser.
Jeg bruger en app, der hedder 'gå for hjertet'
 - den giver 1 kr for hver km man går, til Hjerteforeningen.

Roserne er fra egen have. 





10 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, og strandengene ser utroligt smukke ud i det blide aftenlys.

Lydert sagde ...

Jeg kan godt forstå, du går ture i dit sommerhusområde, der ser rigtig dejligt ud. Et godt sted at stresse af og bare nyde naturen

Trillemus sagde ...

Sikke dejlige natur billeder. Perfekt til hyggelige og afstressende gåture.

Kh Mette

Strikkeheksen sagde ...

Ja, der er simpelthen så skønt :-) Tusind tak for en dejlig eftermiddag i går - der kommer et indlæg, så snart der bliver tid :-)

Jeg har tænkt, at det er sjældent man møder et "fremmed" menneske og ikke bruger tid på small-talk overhovedet, men bare tager alle de vigtige ting fra en kant - det var både spændende og hyggeligt :-)

Uldbegavet sagde ...

Det var dog en god ide med den app, så får man både motioneret og støttet et godt formål på samme tid.
Der ser pragtfuldt ud i din "have", skønne billeder.

marion sagde ...

dejlig natur du omgiver dig med :-) må være dejligt at spadsere ture der :-)

skøn gave du fik der fra australien :-)

Gitte K sagde ...

Ja der er smukt det, mine svigerforældre har også sommerhus mellem Hals og Hou, så jeg har også ved flere lejligheder haft mulighed for nyde naturen der.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er din baghave smuk :-) og hvor er dine roser flotte, godt at du fik noget sat op så dyrene ikke spiste dem i år.

Mosekonen morgendug sagde ...

ihhh tak for turen i den smukke natur og din have og god weekend

Fru Knudsen sagde ...

så dejligt dit "gods" er placeret