fredag den 26. juli 2013

Ferie og gaver


I sidste uge havde jeg hyggeligt besøg af Lene,
og man skulle tro hun på forhånd vidste, 
hvad jeg planlagde at kaste mig ud i på strikkepindene. 

Hun havde nemlig disse skønne blå knapper med fra Birthe Sahl.
Og de passer perfekt til den sik-sakkede bomuldstrøje, jeg er gået igang med.
Desuden fik jeg et lille fint strikkekit til pulsvarmere - 
en vintersyssel, der venter forude. 


For lige nu nydes sommeren stadig med høje temperaturer
og masser af solskin.
Og der er stadig masser af roser til buketter. 



8 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Jeg er helt vild med din nye zik zak strik i alle de flotte farver. Jeg glæder mig til at se den færdig.

Kh Mette

Fru Knudsen sagde ...

ja, gid vi kunne gemme noget af sommervarmen til det bliver vinter. Så fine knapper, og blusen ser spændende ud, så glade farver

Madame sagde ...

Sikke nogle flotte knapper! Håber du viser frem, når de er syet i den sik-sakkede bomuldstrøje.

Pia sagde ...

Dejligt at få så fin en gave. Knapperne kommer til at passe fint til zig zag trøjen som iøvrigt ser hamrende flot ud indtil nu.

Lydert sagde ...

Hvor er det skønt at få gaver fra en, der ved, hvad man kan lide. Det er vel nok nogle smukke knapper

Strikkeglæde sagde ...

Flotte knapper, som ser ud til at passe perfekt til din zigzag-trøje.Dejligt sammenfald.

Strikkeheksen sagde ...

Dejligt, du kunne bruge det, Mona - jeg er meget spændt på at se den zigzag-trøje færdig :-)

Jeg har lige brugt tid på at trevle det meste af det ene af mine lyseblå projekter op - så jeg er godt sur ;-) Men det blev for stort, så hellere trevle op efter 16 cm end efter 50 ;-)
Det er da godt nok en fuldstændig fantastisk sommer - jeg kan godt forstå du nyder sommerhuset og buketterne :-)

Strikkefuglen sagde ...

Flotte knapper, de passer jo helt perfekt til det igangværende strik, heldigt ;-)