fredag den 19. juli 2013

En tur i tidsmaskinen


I onsdags gik turen tilbage i tiden,
Man føler sig sluset tilbage i tiden, til dengang der var riddere til  ;o)


Det er meget sjovt at se alle boderne,
og ind imellem foregår der små happenings,
der er meget underholdende.



Der var biavlere, bagere, pottekunst, middelalderlig fast food,
og meget meget mere.
Og måske de gode riddere har hængt deres sommerdress til tørre ?

Det var i lighed med sidste år en rigtig fin oplevelse,
og er I i nærheden, kan det vist nås endnu. 
Jeg tror det stadig foregår over kommende weekend,
inden de drager videre til Spøttrup. 



7 kommentarer:

Madame sagde ...

Det må være sjovt at opleve - vi har noget lignende her i Nordsjælland på Esrum Kloster. Dejlige billeder du har taget!

Uldbegavet sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud, selv om det nok ikke altid var særlig hyggeligt at leve i middelalderen.

Strikkeheksen sagde ...

Det ser dejligt ud, Mona - jeg kan godt lide dine reportager, så vi andre kan finde ud af, hvor vi skal tage hen :-)

Madam Munch sagde ...

Tak for inspirationen, der er slotte og borge man ikke kender eksistensen af.

Citronmoster sagde ...

Skøn inspiration i billeder og ord :)

Lydert sagde ...

Det ser rigtig godt ud. Jeg havde egentlig planer om at tage derop i dag, i stedet sidder jeg under parasollen med fødderne i koldt vand
Rigtig god weekend

marion sagde ...

lyder som en spændende dag... på min blogliste står der et indlæg om et ny bluse du har strikket, men kan ikke finde det på din blog... underligt...