torsdag den 27. juni 2013

Søstertrøje fra Custom Knits - og endnu en pakket kuffert


Husker I mon den sæk med garn jeg slæbte med hjem
efter besøg på Yllefabriken i Klippan ?
Noget af det garn er nu ved at blive omsat i denne flotte trøje til min søster.
Farvevalget er hendes eget. 
Den øverste del af trøjen er mørkegrå, 
og mønsteret i orange og karrygult komme for neden af bul og ærmer. 

Jeg er lidt spændt på hvordan garnet arter sig når det bliver vasket.
Det kan vist kun blive blødere ;o)
Trøjen er strikket top down, og jeg tror den får en god pasform. 
Jeg er lige straks færdig med bullen, og ærmerene klarer jeg sikkert hurtigt.


Måske kan jeg blive færdig med den allerede på flyveturen til Mallorca?
Jeg kan da prøve !
Nu er også min egen kuffert pakket. 
Jeg var nødt til at gøre det allerede idag, fordi der er fuldt program i morgen.
Behøver jeg at sige at jeg glæder mig ? 
TRÆNGER i den grad til en drive dase ferie !
Tak for alle jeres gode ferieønsker.  Ja, det kan vist kun blive godt   :o)


17 kommentarer:

mona sagde ...

Hun er heldig, din søster - ny trøje og Mallorcatur. Rigtig god tur til Jer begge ;-)

Pernille sagde ...

Det ser dejligt ud med lækkert strikketøj og pakket ferie kuffert. Rigtig god tur :-)

Madame sagde ...

Hvor bliver den flot - og jeg kan godt forstå, du glæder dig til jeres ferie. Rigtig god tur!

marion sagde ...

god ferie... trøjen til din søster ser drøn lækker ud :-)

marion sagde ...

god ferie... trøjen til din søster ser drøn lækker ud :-)

Pia sagde ...

Din søster er heldig. Så flotte trøjer du strikker til hende.
Rigtig god tur.

Uldbegavet sagde ...

Skøn trøje, det er nogle fine farver din søster har valgt.
Rigtig god ferie til jer begge.

Citronmoster sagde ...

Smukke farver og et flot mønster. Rigtig god ferie :)

Eva sagde ...

God tur.
Sikke en heldig søster, du har.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor ser den spændende ud ;-) heldig søster du har. Rigtig god ferie til jer begge ;-)
Majbritt

Irene sagde ...

Rigtig go tur, hvor jeg misunder varmen
Trøjen bliver flot glat efter vask men helt blødt bliver det ikke, så det er bedst til udenpå trøje. Der skal en bluse indenunder.

Madam Munch sagde ...

Ja med det vejr vi disker op med i DK, bliver det skønt med sol og sommer sydpå. Jeg ønsker mig også tilbage til dejlige Italien.
Rigtig god tur med hyggestrik, et glas hvidvin og så en svømmetur.

Fru Knudsen sagde ...

En rigtig god ferie ønskes I herfra, Spændt på at se trøjen færdig.Husk nu strikketøj hvis du skulle få lyst til at strikke lidt. Pas på jer selv

Aslaug sagde ...

Skønt farvevalg til søsters trøje
God ferie :)

Strikkeheksen sagde ...

Rigtig god ferie, Mona :-) Det bliver en fin trøje til søster :-)

Frk.Bogorm sagde ...

Rigtig god ferie :-)

Fru Jensens unikum sagde ...

Håber I rigtig nyder ferien ;-)