lørdag den 1. juni 2013

Smukkere bliver det ikke


Maj - juni måned er bare den flotteste i naturen.
De klare farver, friskheden.
Og allerbedst : de gule rapsmarker !


Jeg betragter det som et personalegode hver dag at køre i den smukke natur, 
der veksler mellem bløde bakker, og det totalt flade moselandskab,
hvor der bare er udsyn over vidderne. 

Og som vejret er i disse dage, bliver det vist ikke smukkere !


Nå ja - I skal da også lige have et af den dybt koncentrerede fotograf,
der dog ikke var mere opmærksom, end at jeg kom til at vende billedet,
og dermed fotografere mig selv.

 Lige et hastigt foto-pitstop midt i arbejdstiden - ingen tid til at stå ud af bilen  :o)


8 kommentarer:

marion sagde ...

he he... det kender jeg godt, det med lige at få kameraet vendt den forkerte vej :-)

men smukke billeder og ja farverne er bare så smukke nu :-)

Madame sagde ...

Ja, rapsmarkerne er fortryllende i øjeblikket - sikke et dejligt personalegode at du oplever dem hver dag. Og det er sjovt at se billedet, hvor du vender kameraet forkert :o)

Strikkefuglen sagde ...

Det er så smukt derude at vi skal huske at se og nyde det :-) godt du vendte kameraet hihi godt billede.

Annemaris Univers sagde ...

Jeg elsker også de gule rapsmarker. Og vejret kan vi ikke klage over. Det er så dejligt, at det endelig er blevet sommer.

Kirsten Søeballe sagde ...

Ja det er smukt.
Godt at fange øjeblikket så det kan gemmes for eftertiden :-)

Irene sagde ...

Ja det ser bare så skønt ud.
Men dte lugter stærkt ... sidste år på vej i Sverige skulle jeg altså bare sådan tisse og der var ingen buske sådan lige i nærheden, men en rapsmark kunne da osse bruges ... mens jeg sad der kunne jeg næsten ikke få vejret, så det gik hurtigt kan du tro ... thi hi

Aslaug sagde ...

Jeg nyder også de gule rapsmarker, der er så flotte lige nu :)

Eva sagde ...

Jeg har også rapsmarker på min vej til arbejde, og de nydes sammen med den blå himmel. Skønt snapshot :)