søndag den 16. juni 2013

Rododendronparken i Brønderslev


Nu hvor jeg er igang med min 'Nordjyllands kavalkade',
må jeg lige huske at nævne Rododendronparken 'Hedelunden' i Brønderslev.

Jeg besøgte parken en smuk aften forrige uge, 
hvor alle parkens rododendron viste sig fra den smukkeste side.


Det var et fantastisk syn.
Alle parkens rododendron stod i fuldt flor.
Og jeg vil tro de gør det nogle dage endnu,
inden de begynder at afblomstre.



Der var også en restaurant i tilknytning til parken,
men da den var fuldt optaget, drog vi videre til Luneborg Kro i Store Vildmose.
Det var mit første besøg både i Rododendronparken og på Luneborg Kro.
Men bestemt ikke det sidste.

Det kan være der kommer et indlæg om Luneborg Kro en af dagene,
og der kommer i hvert fald et indlæg om min trøje i netpatent, 
som jeg lige nu er ved at montere.




8 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

De er flotte de Rhododendroner - vi har også været i sådan en park her på Læsø.

laj sagde ...

SMUKT!

Strikkeheksen sagde ...

Hej Mona
Du kommer da lidt rundt lige for tiden - spændende indlæg og skrevet bag ørerne til fremtidige besøg :-)

Og så må jeg lige kommentere din "orange sag" - hvor er den blevet flot :-)

Madame sagde ...

Sikke en vidunderlig park - dejlige billeder du har taget!
Håber du fortæller mere om Luneborg Kro.

Fru Knudsen sagde ...

Hold da op hvor er det fine billeder/blomster, du får da oplevet noget

Lis sagde ...

Hvor er der bare smukt i den park.
Jeg vil også gerne hører mere om kroen og dens mad.

Kh. lis

Uldbegavet sagde ...

Ih du milde hvor er det smukt.

Aslaug sagde ...

Rhododendroner og azaleaer en af mine yndlings blomster. Vi har en del af dem og hvis man har forskellige, der blomster lidt forskudt, kan sæsonen forlænges lidt. Spændende at følge din tur rundt :)