tirsdag den 18. juni 2013

Nyt i kurven - og lidt fra haven


Så kom der lidt nyt i strikkekurven.
Denne skønne sommersweater fra Custom Knits har jeg lovet min søster.
Hun får den i mørkegrå med karrygul og orange mønster.
Garnet er fra Yllefabrikken i Klippan.
Modellen er en top-down, og den kommer I til at se nærmere til.


Blomsterne er fra min have.
Knopurten er fantastisk i buketter,
og bonderosen springer ud i år for første gang nogensinde.
Og min fine rose står lige klar til at springe ud.
Den er endnu ikke opdaget af rådyrene (-7-9-13) 
- måske er det jule-lamettaen, der gør sin gavn ?

Nu er der nedtælling til ferie ! om 8 arbejdsdage .. 



8 kommentarer:

marion sagde ...

lækkert strik du har fået på pindende...

Du har en smuk have med så mange smukke blomster, må være dejligt, jeg har min urtehave og lidt krukker, indtil videre er det vist det min havekunnen rækker til :-)

Lis sagde ...

Du er bare så dygtig til de blomster ude i din have. Jeg kan blive helt misundelig over alle de fine blomster du har. Her vokser der mere krudt op end blomster.

Kh. Lis

Fru Knudsen sagde ...

Spændt på at se dit nye strik. Og vi havefolk, kan vist ikke få nok af denne tid, hvor det myldre med så mange skønne blomster. God ferie når den tid kommer

Eva sagde ...

Din søster er da noget så heldig.

Madame sagde ...

Det er dejligt, hvis jule-lamettaen, gør gavn! Sikke nogle smukke blomster, du har - jeg er vild med bonderoser.

Mosekonen morgendug sagde ...

Rene lækkerier du fremviser.
Planer om at få mere styr på haven er gået i ren *uld* for mig.
Der vaskes, kartes og spindes i et væk i Tullehuset for tiden og ulden har det totale overtag.

Smukke blomster du har og have

Uldbegavet sagde ...

Den ser flot ud den trøje og den bliver supersød til din søster i de farver du strikker den i.
Fine blomster du har i haven.

Irene sagde ...

Spændende at se hvad du får ud af Yllefabrikkens garn .. det er varm kan jeg love dig :o)