mandag den 24. juni 2013

Nedtælling til sydligere himmelstrøg - og lidt Rowan


Selvom intet er så skønt som de lange lyse danske sommernætter,
og palmerne i bogstaveligste forstand står lige udenfor min hoveddør 


har søster Ulla og jeg snart pakket sydfrugterne og er rejseklare.

Vi vil nemlig til Mallorca - og vi kan næsten ikke vente. 

Kufferten er pakket - i hvert fald Ullas - og min kan hurtigt blive det.
Vi (=jeg) skal dog lige have ferie først ;o)


Lige nu planlægger jeg hvilket strikketøj der skal medbringes.
Det skal nok ikke være uld - ikke i stor stil, i hvert fald.

Derfor har jeg fundet en bomulds cardi frem 
- det er såmænd også kun 2 år siden jeg købte garn til den ;o)
Så den har ligget og råbt på mig længe, nu.

Den var ellers i skarp konkurrence med noget i den flotte rosa, jeg fik som velkomstgave
da jeg tegnede abonnement hos Rowan for nylig.
Jeg tvivler bare på, om der kan blive til en top af 3 nøgler garn ? 

Jeg har ikke engang haft tid til at kigge i mit nye magasin, men mon ikke det kommer,
når der bliver ferie ?  
den rykker nærmere - og nærmere - og nærmere ... 



14 kommentarer:

Eva sagde ...

Heldige dig. I må have en dejligt tur.

Madame sagde ...

Det lyder dejligt, at I skal holde ferie sammen på Mallorca.

Uldbegavet sagde ...

Det er da også spændende med sådan en ferie sammen. Jeg kan se, at din søster glæder sig allerede. Jeg håber i får en rigtig dejlig tur.

AC sagde ...

Jeg har det præcist som dig: Venter bare på weekenden og så afsted!
Rigtig god ferie til dig og din søster.

marion sagde ...

lyder skønt med ferie :-) er da slet ikke misundelig.. men god og dejlig tur til jer :-)

Gitte K sagde ...

Hvor lyder det dejligt med sol og varme i sigte, misunder dig, i år skal vi desværre ikke syd på.

Mette G. sagde ...

Mallorca er dejlig - rigtig god tur!

Balles Bazaar sagde ...

Det lyder dejligt med ferie, Mona. Kan du sende mig din post addresse på jane@ballenet.dk? Så kan det være der ligger en lile "tak for bogen" hilsen i din postkase når du kommer hjem.

Berit sagde ...

Må I få en dejlig ferie!
Vi skal også til Mallorca i år, men først sidst på sommeren, så brug nu ikke hele øen op :-)

mette sagde ...

God tur :)

Fru Olsen sagde ...

Du og Ulla må have en rigtig dejlig ferie. Jeg kan godt forstå, at I vil en tur til Mallorca. Jeg har aldrig været der, men der skulle være noget så skønt.

Blusen du lavede af det recyclede bomuld er bare lækker!!

Jeg glæder mig til at komme til DK på tirsdag og se, hvordan planterne fra dig har det. Akeleje frøene er spiret her nu og skal snart ud.

Fru Knudsen sagde ...

Rigtig god ferie til jer begge, (mærker du at jeg er en smule misundelig?) Malorca er en dejlig ø! Spændt på at høre nyt om ferie og strik

Lis sagde ...

Ønsker jer en super god ferie. Heldige jer to som kommer ned til sol og varme. Nyd det lidt for mig også.

Kh. Lis

Irene sagde ...

Åh jhvor lyder det dejlig .. ned i sol og sommer... uhmmm. rigtig go tur.