mandag den 27. maj 2013

Til alle jer, der var misundelige


Til alle jer der skrev i kommentarerne til mit sidste indlæg, 
at I var misundelige på os der var til blogtræf ..
 kan jeg kun sige :  det har I bestemt også grund til at være !    ;o)

Gaveregnen var helt ud over alle grænser !  Det var VILDT ! 
Jeg viser i flæng, og så viser jeg liste over sponsorer med links til sidst. 

De første billeder er fra min goodie bag. 
Poserne var ikke helt ens. 
Alle fik vist en fyrfadsstage fra Rikki Tikki, som den på det øverste billede,
mens tørklædet herundet til venstre herunder var i søgrønne, sarte orange og pink udgaver.
Tørklædet er af mærket Maya. 

På billedet til højre kan I se begejstrede bloggere fra nabobordet åbne deres goodie bags 


Der var den smukkeste vifte, og en dims til at udstanse huller i papir mv


En pose med perler og lædersnører til fx armbånd,
papir til collager, origami eller decoupager,


et folde-kit, og en udstanser til kanter 


og et par nøgler supersoft garn fra det nye firma garnpusheren.dk
(det blev hvisket os i ørerne, at det bl.a. var 'vores egen medblogger' Karina der stod bag),
og så var der den smukke flacon, som Lene havde lavet til os hver.


Senere på dagen blev der trukket lod om større gevinster.
Også her var der var rigtig mange lækre sager.

Jeg synes selv jeg var rigtig heldig med det, jeg vandt.
Jeg er helt vild med den gule sag. Alene det skønne udtryk.
Der var flere gevinster i lignende design - nogle vandt høje vaser i det rillede look,
som min figur også har. 

De små skyer er også rigtig fine.  Når jeg får lavet mit soveværelse om, har jeg en plads i tankerne til dem. De er da bare så fine. 


Som en ekstra ting, fik jeg denne skønne taske af Iben - jeg var åbenbart omgivet af generøse mennesker. :o)  Slet ikke dårligt. 


Alle de andre generøse givere var:

Dagens hovedgevinst var en stol fra Trip Trap - der var tasker fra Adax - keramik - gavekort til fodterapeut - smykker - billetter til Aalborg Kongres & kulturcenter - lækre chocolader fra Fru Rønne - garn - vin - you name it. ALT. 
Så det var ret overvældende. 

Og generøs var også Lone, der stod for arrangementet 
(og som vi håber har lyst til at gentage successen til næste år)  ;o),
samt de andre bloggere, der stod for workshops etc.
Ingen nævnt, ingen glemt .

OG - så blev jeg da lige overbevist om, at jeg også skulle på Instagram.
Jeg har oprettet profil nu - dqpage - hvis I kan finde mig derinde (jeg kan nemlig ikke finde jer). 





14 kommentarer:

Ulla Reiche sagde ...

Hold da op du er blevet begavet med nogen skønne ting. Jeg har endnu et blog træf ril gode. Det kommer nok en dag. Lige pt får jeg intet strikket, der er bare så meget andet at bruge riden på, men sådan er det nok for mange nu hvor sommeren har meldt sin ankomst.

Kh

Ulla

marion sagde ...

hold da helt fest, nu er jeg endnu mere misundelig og overvejer seriøst at crashe en eller anden stakkels medblogger, næste gang det sker, så jeg kan komme med også :-)

Madame sagde ...

Fantastisk - det er jo helt overvældende og meget lækre gaver!

Mette G. sagde ...

Uha da da for nogle lækre sager!

Aslaug sagde ...

Det er da helt overvældende - mange fine ting, det er lige før misundelsens grimme ansigt dukker frem ;)

Eva sagde ...

Overvældende. Sikke et arbjede der er lagt i det arrangement.

Og nu har jeg fundet dig på Instagram. Jeg er selv helt ny, - og har endnu ikke rigtig fundet fidusen, men det kommer nok! Jeg hedder evaviborg :)

mona sagde ...

Det var dog utroligt med sådan en gaveregn. Jeg kan godt forstå du er vild med ham den dér gule - han er da en charmetrold ;-)
Der er bare nogle mennesker, som er SÅ gode til at få sådan et arrangement stablet på benene - spændende !

Lis sagde ...

Sikke en gaveregn. Gode mennesker får altid gode ting, så er det slået fast :D

Det må jo også have været et kæmpe job at skaffe alle de sponsor gaver.

Kh. Lis

Lydert sagde ...

Hvor ser det hele dejligt ud; jeg kan godt forstå, du er vild med den gule 'mand', den er da helt fantastisk.
Jeg satser stadig på, der bliver holdt blogtræf i en weekend, jeg ikke er på job.

Hanne Rimmen sagde ...

Hold da op en fest ... julefest ;o)
Så mange dejlige, herlig sager du har fået.

Irene sagde ...

Hold da op, siger jeg bare. !!
Misunderlig, nej da ... og jo selvfølgelig er jeg det... meget.
Jeg ville osse gerne til Blogtræf men der er vist ikke noget i min ende af landet.
Jeg har tænkt på om jeg skulle få startet en op, men det er vist et større arbejde... måske skal man gøre noget ved det. Det vil jeg tænke over

Lone M sagde ...

Hold da op et dejligt indlæg..

Tak Mona.. Det var så hyggeligt.

Du er rigtig blevet begavet..
Det er så hyggeligt.. dog er det jo vigtigst at vi hyggede os og det gjorde vi.. vi fik virkelig nye ideer og teknikker med hjem

Lone

Uldbegavet sagde ...

Det var godt nok noget af en goodie bag. Nu bliver jeg endnu mere misundelig. Lækre ting du har fået.
Det lyder som et fantastisk flot arrangement.

mette sagde ...

Tak for sidst, det var en fin dag :)