mandag den 6. maj 2013

Sommerhuset klar til udlejning.


Vi nåede det !

Jeg fik knoklet igennem i weekenden og gjort huset helt klar.
Søndag var der fotografering.

Nu er målstregen passeret, og huset står nu klar til udlejning.
I løbet af et par dage vil det været at se hos Netferie.

Vi er meget spændte på hvordan det vil gå med udlejning -
og håber naturligvis på en solrig sommer, der giver folk lyst til at feriere i Hals
i vores  sommerhus  ;o)

Nu bliver der forhåbentlig både strikketid og havetid.
Nu er solen her - og kr. Himmelfartsferien ret forude.

11 kommentarer:

Madame sagde ...

Dejlige billeder, Mona - hvor er det blevet fint! Jeg håber, I får huset lejet ud hurtigt. Hals er jo et skønt sted!

Aslaug sagde ...

Dejligt at være færdig. Held og lykke med udlejningen :)

Hanne Rimmen sagde ...

Tillykke med det meget fine resultat. Sjovt at ha' kendt huset før, og nu også ha' set det efter. En kæmpe forandring !
Slid, flid og kreativitet har skabt en skøn stemning og I ønske alt mulig held og lykke til med udlejningen.
Kh. Hanne

Susan sagde ...

Det ser dejligt ud. Det skal nok blive til nytte og glæde for ferie-folk.

Lydert sagde ...

Hvor er det rigtig godt gået, jeg skal love for, I har slidt.
Pøj pøj med udlejningen

vidunderlige univers sagde ...

Hvor er det dejligt for jer - det skal da nok blive lejet meget ud med de hyggelige omgivelser i og udenfor:0)
Pøj pøj med det..
KH Iben

Irene sagde ...

Det ser rigtig godt ud, held og lykke med udlejningen.

Ulla Reiche sagde ...

Sikke et arbejde og sikke en forandring. hals er skøn så mon ikke det nok skal blive lejet ud. Jeg har lige været der med mit arbejde og vi vil dertil igen. ;-) vi ( mit arbejde) har dog brug for et sommerhus med hjælpemidler til handicappet, men det fåes også i/på Hals.

Kh

Ulla

Fru Olsen sagde ...

Det ser skønt ud. - glæder mig til at se det i virkeligheden.

Lea sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud, Mona.

Jeg ønsker dig en skøn Kr. Himmelfartsferie og håber du får mulighed for at slappe lidt af efter alt det arbejde med sommerhuset.

Selv skal jeg arbejde; ikke lige i morgen, men fredag-mandag, så ingen Saltum-visit til mig, desværre!

Uldbegavet sagde ...

Det er blevet flot, sikke en forandring og sikke et kæmpe arbejde. Nu håber jeg bare det bliver rigtig eftertragtet, men mon ikke det bliver det. Det ser i hvert fald super hyggeligt ud.