tirsdag den 14. maj 2013

Så er vi på


Weekenden bød på mange muligheder for at komme på marked.
For mit vedkommende blev det både til Garnudsalg og Saltum Uldfestival.

Men også det lille årlige plantemarked i Hals.
Det er haveselskabet.dk der hvert år arrangerer plantemarked i forskellige byer.
På hjemmesiden kan i checke ud, hvornår de kommer i nærheden af dig.
Det er lokale medlemmer, der laver et lille marked, hvor man kan købe div. planter 
til billig penge, og få en god havesnak.
Her ser I et udpluk af min høst.

Og så er vi gået i luften med det nok så navnkundige sommerhus,
som jeg har snakket i vildelse om temmelig længe nu.

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder spændende, at haveselskabet holder plantemarkeder! Og hvor er det dejligt at se billederne fra jeres sommerhus på dit link - så flot!

Lis sagde ...

Hvor er jeres sommerhus bare blevet smuk. Jeg kan godt forstå du må kaste dig over haveblomsterne, nu hvor der er kommet et tomrum.... ti hi...
Jeg ved jo godt at du er have/blomster pige over en hals, lige som du er med garn og strik.

Pøj pøj med udlejningen.

Kh. Lis

vibstrik sagde ...

Super fantastiske blomster, der passer perfekt til sommerhuset:-)

Randi B. Jensen sagde ...

Sommerhuset er godt nok blevet fint - rigtig hyggeligt ser det ud.
Du har rigtig været på marked, både blomster og garn - jeg har aldrig været til Uldfestival i Saltum, jeg havde håbet i år, men vi har flere fødselsdage lige nu, så det lykkedes altså heller ikke i år, og da jeg så dine billeder derfra, så ærgrede jeg mig godt nok endnu mere :)

Hanne Rimmen sagde ...

God fornøjelse med udplantningen.
Det ser ud til, at du har fået fat i mange smukke blomster til sommerhuset ;o)
kh. Hanne

Irene sagde ...

Held og lykke med sommerhuset, det ser rigtig rigtig godt ud !
Skønne blomster .. det er så dejligt derude lige nu, bare ærgeligt at det stadig er så koldt.. i dag var det skønt lunt da jeg cyklede hjem, men en time efter stod himmel og hav ud i et..

Uldbegavet sagde ...

Det lyder som en hyggelig weekend.
Tillykke med, at i nu er på. Det bliver spændende hvordan det går.