søndag den 26. maj 2013

Når ens vildeste forventninger bliver overhalet indenom


Efter sidste års blogtræf hos Lone var mine forventinger høje, da jeg igen skulle afsted.
Jeg havde i den grad glædet mig. Og jeg blev ikke skuffet. Langt fra. 

 Lone er et sprudlende organisationstalent, der med sikker hånd og højt humør styrede os gennem dagen. Lone bliver bakket op af gode venner og familie på Klitgaardens Dansecenter, der igen i år lagde hus til arrangementet. Jeg vil sige, at rammerne er perfekte til dette arrangement. 

Dagen startede med kaffe og boller 
og GOODIEBAGS - så var stemningen lissom lagt.
Jeg vil skrive om gaveregnen i morgen - men I kan få et sneak peak på første og sidste billede.
I kan godt se, det var VILDT !


Idag vil jeg koncentrere mig om at fortælle om de forskellige workshops - og så følger resten.

Hækling var den første workshop jeg deltog i. 
Den stod Lene for.  
Lene havde været så generøs at hækle en smuk blomsterflakon til hver af os. 
Jeg valgte den rosa i ser i nederste højre hjørne på fotoet. 
Som I ser oser koncentrationen ud af workshoppens deltagere.


Jeg fik hæklet en mobiltaske til min søster Ulla (som jeg længe har lovet hende).
Den ser I en anden dag.

En anden workshop (som jeg ikke var med i - man kan jo ikke nå det hele) 
blev afholdt af Gitte .
Det så rigtig spændende ud - gamle bøger blev omdannet til æsker og meget andet.
Jeg var desværre ikke ret god til at huske at fotografere produkterne, så dem må I se andre steder.
Men her er et par proces fotos - Lone ser dybt koncentreret ud.


Så var der (en anden)  Lone s applikationsworkshop. 
Jeg måtte beundre de helt usynlige syninger, der var resultatet af den teknik. 
Jeg har aldrig selv været en haj til syning, hvad enten det er i maskine eller i hånden,
så det var måske nu, jeg skulle have kastet mig ud i det ? 

Det var i hvert fald alletiders chance til at lære lidt teknik.

Og SOVEANDERNE hos Mette er da bare helt suveræne.
I kan lige skimte dem bag Mette på billedet - eller checke ind på hendes blog
og se bedre fotos.


SanneP og charlotte kastede os ud i origamiens ædle kunst.
Jeg fik lavet en diamant (også den har I til gode at se) 

Og så lærte jeg, at når man siger 'Ih hvor det kører'  - så kører det SLET ikke !
Desuden må jeg vist have lært at tælle til 5.
Jeg fik model med hjem på de skøneste japanske traner. 
Og materialer havde vi nok af - vi fik de smukkeste papirer i vores goodie bag .. 


Nå ja - sneak peak her neden under  til højre,
og uden mad og drikke, duer helt(ind)en ikke.
Vi fik den skønneste frokost, hvor der var noget for enhver smag. Lækkert, lækkert.
Igen : tak til Lone, familie og vennerne på Klitgaarden.

Og så hyggeligt at møde alle jer skønne blogkvinder !


14 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som en fantastisk og inspirerende dag - dejligt at lære nye teknikker og at møde andre bloggere på denne måde.

Lis sagde ...

Det lyder som en fantastisk hyggelig dag. Jeg læste også om blogtræffet sidste år og havde overvejet at med campingvogn kunne sådan et træf godt være muligt at deltage i. Jeg genovervejer lige, så jeg kan få mig meldt til næste år, hvis der bliver et.

Det ser også ud til at I havde det dejligt og lærerigt. Skønne workshops ihvertfald.

Kh. Lis

marion sagde ...

hvor ser det altså bare hyggeligt ud... Det er i gode til ovre i jylland at få sådanne nogle arrangementer stablet på benene... mon der også kommer noget på sjælland man kan da håbe...

glæder mig meget til at se, hvad der var i de goodiebags :-)

Lydert sagde ...

Hvor ser og lyder det hele rigtig godt, jeg glæder mig bestemt til at se mere :-)

Madam Munch sagde ...

Det er en dejlig ting at kunne mødes og lære af hinanden. Det kunne vi sgatens bruge mere af. Det er inspirerende, huggeligt og dejligt at møde nye mennesker

Mie sagde ...

Nøj hvor det både lyder og ser spændende, inspirerende og hyggeligt ud - hvordan dælan er det gået min næse forbi ? har ikke opfanget noget som helst om et sådant arrangement - må vist være på dupperne til næste gang, for det ville jeg godt nok gerne med til. Glæder mig til at se og høre mere
Knus

Irene sagde ...

Misundelse er en rigtig grim ting .. så det er jeg ikke, ikke ret meget da ;o)
Hvor ser det alt sammen spændende ud ud !!!

vidunderlige univers sagde ...

Tak for igår - ja det var en skøn dag.. sikke gode billeder du har fået taget:0)
KH Iben

Randi B. Jensen sagde ...

Tak for sidst - det var en rigtig hyggelig dag, som du bare beskriver rigtig flot.

Ang. vores snak om firmaet, der bruger mange smede, så siger min gemal, at det er hos Bladt :)

Eva sagde ...

Sikke et arrangement. Man bliver så misundelig! Jeg må med en anden gang.

Fru Olsen sagde ...

Hvor ser det bare skønt ud - jeg er virkelig misundelig på den gode måde. Men jeg må jo bare have det til gode...

Jeg har modtaget pakken fra dig og skriver lige en mail...

KH Dorit

laj sagde ...

sikke da en fantastisk dag du har haft

Glæder mig helt vild til at se det du fik lavet

laj sagde ...

følger dig nu på Instagram hilsen Laj

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Hvilken herlig dag I havde der!
Det lyser ud af billederne :-D

Har været bagud med at kigge med hos dig, nu har jeg været rundt; hvor får du dog meget krea-værk gennem dine hænder ;-)

Hilsen Dorthe