onsdag den 29. maj 2013

Lidt efterdønninger, en lang vandring og et par henvisninger.


I troede nok ikke I skulle høre mere om weekendens blogtræf hos Lone ?
jo da. 
Den lille mobiltaske, jeg hæklede til min søster, skal I da lige se.

Det er mange år siden jeg sidst har hæklet - men jeg huskede det endnu.
Dengang jeg var ung blev det til gæstehåndklæder, dækkeservietter, ja endda en bikini ! 

Og - jo - vi hyggede os gevaldigt til det blogtræf. Rigtig meget endda.
Og i hækleworkshoppen fik jeg lige genfundet mine gamle færdigheder.

Jeg fik også spurgt til min orange sag, og jeg fik en retning at gå efter.
Nu er jeg ved at strikke kanterne til - ja jeg knokler stadig med den.
Men I skal nok få den at se - før eller siden. 


Og - apropos en retning at gå efter - jeg deltog i Ladywalk forleden.
ca. 10 km blev der gået (af os - der var også en længere rute).
Jeg har en app der registrerer ruten, og donerer 1 kr for hver km til hjerteforeningen.
Så - ud over de gode formål Lady Walk støtter - blev der også lidt til hjerteforeningen.
App'en hedder 'Gå for hjertet ' 


Her ser I hele flokken i skarpt trav ud langs Limfjorden.

Og sidst : kender i www.pensum.dk ?
hvis ikke, vil jeg lige gøre jer opmærksom på siden, der er et forum for køb og salg af brugte bøger.

Jeg har selv lige sat en stak til salg - men anledningen til at jeg kom til at kende siden, var,
at vi skulle læse en bog i en af vores læseklubber, som ikke længere er at få i boghandelen.
Heldigvis var der 5-7 eksemplarer til salg på pensum.dk, så alle kunne forsynes.

Til de interesserede kan jeg oplyse, at der er en del håndarbejdsbøger til salg under 
'arkitektur og design'.  Der er simpelthen noget for enhver smag. 
Men nok mest studierelevante bøger indenfor alle mulige studier.

Nu må jeg vist videre med den orange sag  :o)


5 kommentarer:

Sannes Fruerstue sagde ...

Sikke fin mobiltasken blev - den kan din søster godt være tjent med :-)

Lydert sagde ...

Hvor er det typisk mig, at jeg ikke opdager sådan en gåtur, før jeg ser billeder fra den :-( Det ser ud til at have været en rigtig fin tur.
Mobiltasken er vel nok blevet skøn

Fru Knudsen sagde ...

Søsteren må blive glad for at få sit ønske opfyldt, og så en taske i så fine farver

Madame sagde ...

Hvor er den fin, den lille mobiltaske du har hæklet til din søster! Og sikke en god idé at være med i Ladywalk - 10 kilometer er flot!

marion sagde ...

flot etui du har lavet, mon ikke søster blev glad....
skønne sager til haverne :-)