torsdag den 4. april 2013

Opdatering på Rosa


Midt i alle de andre projekter lykkedes det at få strikket lidt i påsken.
Jeg har nu fået samling på Rosa - dvs jeg er igang med raglan indtagningen.


Farven er lidt svær at gengive - det er farven 'Amarone'
i højlandsulden fra garnudsalg.dk.

Indrømmet - jeg har været ude i at måtte trævle op et par gange,
fordi jeg ikke var tilstrækkeligt opmærksom under strikningen  :o)

Jeg glæder mig til at blive færdig, men prognosen siger der går en uge eller to,
fordi jeg også lige har en strikkedukke der skal være færdig inden næste weekend.
(og jeg er kun lige begyndt).


9 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er den dog flot, Mona - er det den mørke farve, der kommer nærmest?

Strikkeglæde sagde ...

Din Rosa tegnet til at blive ret flot - skøn farve!

Birthe sagde ...

Den ser skøn ud , jeg er spændt på at se dit næste dukke projekt :-)

Gitte K sagde ...

Den er bare så smuk, synes du er kommet temmelig langt, ved jo at sådan nogle snoninger i fordrer hurtig strikning.

Aslaug sagde ...

Det er en smuk trøje - er spændt på at se din næste dukke :)

Eva sagde ...

Den bliver rigtig flot. Man skal nok holde tungen helt lige i munden med alle de detaljer....

Merete sagde ...

den bliver super flot og farven er bare så flot. Jeg har også en cone i den farve

marion sagde ...

den bliver altså bare så smuk elsker den farve :-)

Uldbegavet sagde ...

Den bliver superflot. Jeg kan sagtens forestille mig, at den kræver fuld opmærksomhed at strikke.