onsdag den 24. april 2013

Lidt strik må der til


Efter sidste weekends udskejelser har jeg lissom et garnlager der skal nedbringes lidt  ;o)
og jeg har derfor ihærdigt kastet mig ud i et nyt strikkeprojekt.

Denne assymetriske trøje købte jeg hos Jane.
Den har ligget og kaldt på mig i nogen tid.
Den strikkes i det lækreste Semilla uld på pinde nr 3 1/3,
så det går kun langsomt fremad. 


Farven er orange, og kanterne bliver turkis. 
Garnet er lækkert at strikke i. 

Nu får vi se hvor meget strik det bliver til i weekenden.
Haven kalder - nu er nu.  Det vælter op,
og vil jeg være bare en lillebittesmule på forkant,
må jeg vist ind i kampen  :o)


14 kommentarer:

Gitte K sagde ...

Nej når det er på pind 3½ så går det ikke super hurtigt, men synes alligevel du er kommet et godt stykke, hvis det først var i weekenden du startede. Er det en perslestriksbort, der er på trøjen? Smukt ser det i hvert tilfælde ud.

Mie sagde ...

Den ser spændende og lækker ud. Farven og skøn. Pind 3½ kræver tålmodighed :-) God strikkelyst:-)

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Den er jeg spændt på at se færdig!
Ser SÅ spændende ud både i snit og farve :D

Birthe sagde ...

Jeg syntes nu du er kommet rigtig langt med dit strik , det er en super flot farve og modellen ser spændende ud :-)

mona sagde ...

Sikke et fint mønster der er på trøjen - hvad er det for et?

Fru Knudsen sagde ...

Kønt og spændende ser det ud, er imponeret over alt det som du når, når man tænker på at du også renovere sommerhus, jeg tabet helt pusten, sover du aldrig?

Pernille sagde ...

Det ser spændende ud, og ja det tager tid på pinde 3 1/2 .
Kan se du ikke kommer til at mangle arbejde med dit nye garnlager, sommerhus og forårs have :-)
Godt foråret har så mange ekstra fridage.

Ulla Reiche sagde ...

Med din energi er jeg sikker på at du når både trøje og have. P 3,5 er nogen af mine yndlings.

Kh

Ulla

Ulla Reiche sagde ...

Med din energi er jeg sikker på at du når både trøje og have. P 3,5 er nogen af mine yndlings.

Kh

Ulla

marion sagde ...

sikken en sød trøje du er igang med....

Jeg nægter simpelthen at gå i haven før det holder op med det blæsen... hader blæsevejr, men så er det heldigt, at det kun er min urtehave jeg skal have gang i, resten er jo bare græs :-)

Madame sagde ...

Jeg synes, det er en utrolig smuk model - glæder mig til at se den færdig! Hvor er det flot, så meget du får strikket.

Lis sagde ...

Det bliver da en smuk bluse. Wauv for et mønster du har lavet og kant til omslag. Den bliver da bare suveræn lækker.

Kh. Lis

P.s. Tak for din lille hilsen. Det var noget jeg kunne bruge. :D

Aslaug sagde ...

Lækker og smuk strik. Semilla garn er et skønt og blødt garn :)

Lisbeth sagde ...

Glæder mig til at se den færdig. Den ser flot ud