mandag den 15. april 2013

Husker I denne ?


Vinterens skræk oplevelse ! da min søsters nye strikketrøje blev ødelagt i vask.
Måske husker I det ? 
Det var ikke sjovt.
Faktisk var det det stik modsatte - det var en trøje jeg havde strikket til hende.

Men - vi måtte vende det til noget positivt, og udloddede derfor trøjen som en slags give-away,
med en udfordring til vinderen om at få forvandlet den fhv. trøje til noget brugbart.

Denne udfordring tog Karina op - og resultatet kan I se her .
Jeg synes det er blevet suverænt. 
Der kom noget godt ud af det, må man vist sige  :o)


Og søsteren har endnu en grund til at blive glad.
Lise har nemlig ryddet ud i sine ting, og har solgt ud til glæde for andre bloggere,
deriblandt mig. Jeg købte en del ark til 3 D billeder + collager, som min søster er glad for at lave.
Og så røg der lige lidt garn og knapper med til mig selv  ;o) .

Da jeg kom til at kigge ud af vinduet, så jeg dette syn.
Kontravægten til den nok så berømte påsejlede jernbanebro over Limfjorden,
kom sejlende forbi.  Så fik jeg set det med - og I også.
I ønskes en god og hyggelig mandag aften.


8 kommentarer:

marion sagde ...

Hold da op sikken en kreativitet den trøje er da bare blevet superfed, så intet er så skidt så det ikke er godt for noget, kom da ret godt til sin ret her :-)

Lækkert med nye indkøb :-)

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Helt vidunderligt at blusen fik nyt liv - så flot den er blevet :)

Bliver dejligt for jer, at broen nu kommer til at virke igen!

Ulla Reiche sagde ...

Jeg så godt den fine jakke Karina har lavet. Hvem havde forestillet sig det.

Kh

Ulla

Fru Olsen sagde ...

Ja, hvem havde forestillet sig det. Karina har virkelig forstået at få noget godt ud af den.

Gitte K sagde ...

Ja hun er godt nok god til at se mulighederne og også helt vild med resultatet.

Madame sagde ...

Trøjen er blevet fantastisk - det havde jeg ikke fantasi til at forestille mig på forhånd. Kuntshåndværk af høj klasse.

Lis sagde ...

Det var en skøn jakke der kom ud af den fejlvask.

Fine ting du fandt både til søster og dig.

Hvis du mangler flere billeder til 3D projekter, så send en mail med en adr., for jeg har også noget din søster må kunne bruge til 3D.

Kh. Lis

Karina Bunkenborg sagde ...

Det kalder jeg at være kreativ!!! vildt flot resultat!