fredag den 26. april 2013

Fine gaver fra betænksomme bloggere.


Hvor er det herligt med en mini-ferie !
Og i sommerhuset ventede udsprungne juleroser,
og overraskelser til søster Ulla.


Da Lise for nogen tid siden havde ryddet op og solgt ud af nogle af sine ting,
købte jeg nogle klippeark til min søster Ulla, som elsker at lave collager.

Det kom Lis for øre, og hun var så sød at sende mig nogle flere klippeark til Ulla.
Så der var stor begejstring, og der er linet op til adskillige collage kort her i weekenden.


Der er nok at vælge imellem - og der er noget for enhver smag.
Og til enhver lejlighed.
Stor tak til Lis fra Ulla og mig. 


Til vores nye sommerhus var Lone var så sød at betænke os med denne barnestol.

Den passer perfekt ind til køjerummet, hvor den kunne få sin faste afsætningsplads under reolen.
Flere af jer foreslog, at det var godt at have barnestol og ditto seng når huset skal udlejes.
Og de råd er således fulgt.  :o).

Tak til alle jer, og i særdeleshed til Lone for den fine stol. 

Huset er lige på trapperne nu - det der mangler nu er ved at være overskueligt,
når man ser bort fra det udendørs. 

Nu vil jeg nyde bededagsferien og satse på at komme lidt i haven.


9 kommentarer:

Gitte K sagde ...

tænk sig at der er folk i blogland, som er så opmærksomme og ubetænksomme, jeg bliver så glad inden i når jeg hører om sådan noget. Håber du får en dejlig ferie.

Madame sagde ...

Hvor er det dejligt at få gode og brugbare gaver - ja, tænk at der er folk i blogland, som er så opmærksomme. Ha' en rigtig god Store Bededagsferie.

marion sagde ...

dejligt når der sidder en derude og lige tænker på en :-)

Håber i får en dejlig weekend i sommerhuset og sikke fint det andet hus bliver :-)

Merete sagde ...

dejligt at I er ved at være færdige med sommerhuset. Det bliver bare så fint. Og hvor er det dejligt at vi kan hjælpe hinanden her i blogland

Lis sagde ...

Kære Mona og Ulla, ønsker jer en dejlig week-end.
Siger Velbekomme og Ulla skal bare sige til hvis hun mangler mere til at klippe og lave kort/Dekopage af.

Hvis vi ikke hjælper hinanden med at få ram på det kreative, hvem gør så ?

Dejligt at I fik en barnestol til sommerhuset. Det bliver jo super perfekt til udlejning. Sådan et lille luksus plet i Jylland.

Kh. Lis

Lydert sagde ...

Velbekomme ;-)
Jeg er da kun glad for, at stolen kan blive brugt i stedet for at fylde op hos mig.
Rigtig god weekend

Aslaug sagde ...

Dejlig læsning - skønt når andre tænker på en - God weekend :)

Fru Knudsen sagde ...

Så fine gaver til både Ulla og dig/sommerhuset. God bededagsferie!

Strikkeheksen sagde ...

Rigtig god fornøjelse, Mona - til jer begge to, det ser hyggeligt ud :-)