onsdag den 27. marts 2013

Mønster design SIF grafisk gobelin


Så er første spadestik godt igang til Charlotte Kaaes online kursus i grafisk gobelin.
Første opgave er at designe et mønster i 10 x 10 tern,
og jeg har sat min søster Ulla på opgaven.
(jeg er da slet ikke spor doven - uddelegering hedder det vist  ;o)

Charlotte anbefalede garn fra arwetta,
men da jeg har så mange dynger liggende,
foretrak jeg at dykke ned i posen med højlandsuld fra Garnudsalg.

Farvevalget overvejer jeg. Der er et par flotte grønne og blå (turkis) nuancer
(rester fra en trøje jeg lavede til min mor ) , en rosa, en orange og en brun.


Måske ender projektet som en sofapude i det nye sommerhus. 
Sådan tænker jeg om det lige nu - og det er med henblik på det, jeg vælger farverne.

Det er nok svært for jer at se de mønsterforslag vi har lavet indtil nu ?
de er lavet med farveblyant, og passer ikke helt med garnets farver.

hvilken farve / mønsterkombination af de viste ville I foretrække ?


mht. Bloglovin, så bliver jeg svar skyldig.
Jeg hoppede bare på fordi jeg kunne se rundt omkring, at folk begynder at gardere sig.
Og så gør jeg det samme. Skulle jo nødig stå uden alle blogvennerne den 1. juli.

Jeg hører det er google friend connect der stopper.
Men hvad det indebærer aner jeg ikke. Nogen der kan hjælpe ? 



7 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er det spændende med dit mønster til grafisk gobelin!
Det er Google Reader, der stopper den 1/7 - altså den 'læser', som mange af os bruger til at se, hvor der er opdateringer. Jeg har prøvet adskillige andre af, og Bloglovin', Feedly.com ser fine ud.

Gitte K sagde ...

Glæder mig til at se hvad det ender med.

Britt sagde ...

Jeg synes den nederst til venstre ser finest ud, den er mest min smag

Lise Halager sagde ...

Maskerne når dårligt af pinden før du er igang med nye spændende projekter :o)

Strikkeheksen sagde ...

Spændende projekt, Mona - jeg ville helt klart vælge den 1. kombi - men jeg kan jo også godt lide kraftige farver ;-)

Så heldig din søster er, at du allerede har fået lavet en ny trøje til hende - den er blevet rigtig fin :-)

laj sagde ...

bliver spændende at se hva du ender med at vælge

god påske

Uldbegavet sagde ...

Spændende projekt, jeg stemmer for den nederst til højre.