søndag den 24. marts 2013

Forårsstemning - og en kikser


Fine krokus står i min stue - 
sammen med tulipaner, påskeliljer, perlehyacinter og andet ..
Lader foråret vente på sig udenfor, har det holdt sit indtog herinde.

Og det perfekte skjulested for et påskeæg har jeg fundet.
Når det ligger frit fremme bliver det 'usynligt' påskedag.  ;o)


Lises fine påskebroderi er kommet i glas og ramme,
og pynter her i sommerhuset.
(misfarvningerne skyldes lysindfald - de er ikke på stoffet, kun på fotoet)
Endnu engang tak til Lise for den flotte give-away  :o)


Og kikseren ?
jo - strikker man en sen aftentime kan alskens ting ske.
Fx opdagede jeg idag en fejl jeg lavede for 7-8 cm siden.

Kan I få øje på den ?

Jeg opdagede den - og så var løbet kørt.
Jeg måtte til det - optrævlingen ..

Så nu er jeg igang med de samme 7-8 cm igen-igen.
Dennegang uden fejl.


10 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Skønne tegn på forår! Jeg har det som dig. Ser jeg en fejl, er der ikon en vej - på den igen!

Fru Knudsen sagde ...

ja, øv er det når man opdager en fejl, så er der kun op på hesten igen

Strikkefuglen sagde ...

Øv for den at opdage fejl og skal trevle så meget op. Dejligt med foråret inde og de skønne farver der er, det bliver man glad at at se på.
Majbritt

Madame sagde ...

Hvor er det smukt at se dine forårsblomster og påskeæg og -lys! Blomster i huset gør det lidt nemmere at vente på foråret også udenfor.
Det var synd, du måtte trevle op!

marion sagde ...

Sikke skønne blomster som lige kan minde en om, at det faktisk er forår (lige indtil man kigger ud af vinduet)

Hader bare når det sker at man først opdager sin fejl temmelig langt oppe og ikke bare kan lade en maske rende og samle den op igen..... men frem og tilbage det er jo lige langt :-)

Gitte K sagde ...

Hader at trævle op, men hader endnu mere en trøje med en fejl, for jeg får øje på den hele tiden, altså hvis det er en fejl jeg selv har begået.

Trillemus sagde ...

Sikke en omgang påskehygge der er hos dig. Øv med strikke fejlen. Jeg ville også trævle op ellers vil sådan en fejl fange mit øje konstant. Rigtig god påske.

Kh Mette

Fru Olsen sagde ...

Smart med det "usynlige" påskeæg, der ligger frit fremme...
Ja, nogen fejl er træls, andre er bare et personligt aftryk...

Uldbegavet sagde ...

Foråret er på vej, det bliver bare lidt forsinket i år ;-)
Jeg kan overhovedet ikke få øje nogen fejl.

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Skønt at lave forår inde, når nu vi ikke kan få det ude :D

Rigtig god påske.