onsdag den 6. marts 2013

Den fineste gave og strikkefestival


Der lå en dejlig overraskelse til mig i postkassen igår.
Jeg havde vundet den skønneste give-away hos Lise
og det er det fineste påskebroderi.

TAK til Lise for det fine broderi.

Jeg vil købe en ramme, og så skal det pryde min væg til påske.
I skal nok komme til at se det - og så bliver det nok også lidt pænere fotograferet  ;o)
Det blev en lidt hurtig foto-session igår - 
som så mange andre, skulle jo være klar ved tasterne kl. 20.


For første gang skal jeg nemlig til strikkefestival.
Derfor var jeg klar og fulgte nedtællingen
 - og så skete der ingenting.

Måtte logge på igen
 - og så bølgede det ellers frem og tilbage med at være på og blive smidt af.
Det lykkedes mig til sidst at få booket kursus og festaften
 Jeg kunne se i indkøbskurven, at det var registreret.

Da jeg skulle tilmelde mig sms servicen gik det imidlertid galt.
Den samlede pris i kurven kom til at stå på 50 kr. - og det kunne jeg ikke ændre.
Jeg havde jo købt et kursus og en festaften, og der var kun en item pr kunde.

Derfor betalte jeg 50'eren, og nu håber jeg, at jeg er med på holdet. 
Ganske vist til noget af en rabatpris  ;o)
(skrev til strikkefestivalen, at der var sket en fejl og jeg betaler differencen,
men jeg er ikke helt rolig, før jeg har fået bekræftelsen fra dem)

Håber det gik bedre for de af jer, der også kæmpede i aftes  :o)


9 kommentarer:

Madame sagde ...

Tillykke med det søde påskebroderi! Og hvor er det spændende med strikkefestivalen - godt det lykkedes at få booket kursus og festaften :o)

JANE sagde ...

Hej Mona
Flot broderi du har fået kan godt forstå det skal i ramme.

Vi er tre der må sande at vi mangler store totter hår revet af i arrigskab over at skulle sidde tre forskellige steder i landet og forgæves forsøge at bruge penge på kursus og festaften......og her til morgen kan vi så konstatere der kun er to pladser tilbage på det kursus vi ville deltage i .....men nu kan vi logge ind ...!!!!

Hvad var der galt med det gamle system hvor man kunne nøjes med at ulejlige een person der så kunne bestille de antal pladser der skulle bruges......;-((

Jane

Hanne Rimmen sagde ...

Tillykke med det fine Lise-broderi ;o)
Du havde da heldet med dig der ... værre var det med den strikkefestivals-tilmelding. Underligt.
Håber at der kommer styr på billetterne.
knus

vidunderlige univers sagde ...

Sød broderi:0) Sikke den inspiration du skal ud at modtage - lækkert..
Jow jeg har meldt mig til blogtræf - så vi ses jo nok - altid hyggeligt at se folk sådan i virkeligheden..:0)
KH Iben

Fru Olsen sagde ...

Øv, bare jeg kunne komme til strikkefestival...

marion sagde ...

der har nok været for meget overbelastning på... er temmelig misundelig på jer der skal afsted det kunne jeg godt tænke mig at prøve :-)

Lis sagde ...

Smukt broderi du har vundet. Det er bestemt en ramme værdig.

Jeg gav op til sidst med at få bestilt for skulle jo bestille til svigerinderne og mig. Det kunne IKKE lade sig gøre grrrr.
Men jeg kommer både fredag og lørdag på Fanø med eller uden workshops

Kh. Lis

Lise Halager sagde ...

Dejligt det er nået frem til dig :o) Håber du får glæde af det. En rar tanke at det er sluppet ud af sit fangehul (min plastikkasse..)

Lyder som noget af en kamp du/I har haft. Surt når ting er så pokkers besværlige.

Knus til dig.

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg er da lige ved at føle mig heldig at jeg ikke skal på strikkefestival, for med de problemer der er med at købe billetter, tør jeg slet ikke tænke på hvordan selve festivalen bliver afviklet;)