lørdag den 9. februar 2013

Stafetten går videre (en slags give-away er trukket)


Så er det idag vi fejrer Ullas fødselsdag, 
og vi er startet med at trække vinderen af Ullas trøje, den der blev vasket forkert.

Der var  4, der gerne ville tage udfordringen op.
Det var HanneBirgitlis og Karina

Ulla synes om alle jeres spændende ideer, så jeg skrev navnene på en seddel,
og det blev afgjort ved simpel lodtrækning hvem der skulle vinde. 
Det blev Unikarina.dk der vandt. 

Karina havde følgende idé til trøjens videre liv:

"Det er så ærgerligt at den blev vasket forkert.
Jeg kan god lide din idé om at klippe den op foran - lave den til en skøn forårsjakke. Jeg tænker dog i nogle trykknapper og smukt bånd. Det kunne godt krydres med nogle broderier. Jeg kender 1 pige, som ville kunne passe den - og jeg er sikker på at hendes mor ville elske et stykke lækkert tøj til hendes datter."

Så Karina, hvis du stadig har mod på at tage udfordringen op, 
kan du bare sende mig din adresse, og så sender jeg dig trøjen  :o)


 Jeg er blevet færdig med den store tykke trøje fra 'Naturlig Strik'
jeg satte igang for et par uger siden. 
Her ser I den før den kom til vask.


I skal nok få den at se efter den er vasket og presset og med indhold.
Og jeg skal også nok skrive lidt mere om selve strikningen.
Den tråd I ser her, er det garn, jeg havde til overs. Så ingen rester fra den  ! 

(jeg har speedstrikket lidt de seneste dage 
- tænkte trøjen lige var tilpas varm og vamset til denne kulde)


8 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Stort tillykke til Ulla.

Hold da op hvor din trøje smuk ....den skal nok holde dig varm selvom Danmark efterhånden minder om en dybfryser.

God weekend
Jane

Fru Knudsen sagde ...

iH ALTSÅ, DU KAN NOGET MED STRIKKEPINDE. Tillykke til Ulla

Madame sagde ...

Det er en helt utrolig flot sweater, du har strikket!
Og Karinas idé skal nok gøre den lille trøje rigtig fin.

unikarina sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen til din søster. Jeg er sikker på at dukken med undulaten blev taget godt imod. Skøn var den.
Fedt at jeg har vundet. Jeg tænker allerede nogle idéer og i dag har jo stået i broderiets tegn, så mon ikke der dukker lidt broderi op.
Jeg glæder mig til at modtage trøjen og lege videre med den.

Susannes syslerier sagde ...

Fed trøje fra "naturlig strik", du har lavet (den er jeg nemlig også i gang med). Glæder mig til at se den med indhold :-)

laj sagde ...

jamen som du da kan lynstrikke, den ser rigtig flot og lækker ud, selv uden indhold ;o)

sjov ide med uldtrøjen der gik i vasken UPS ikke sjovt -men dejligt den kan genbruges og det lyder da til karina er fyldt med ideer

Lis sagde ...

Det var også fine ideer Karina ville lave med den. Glæder mig meget til at se resultatet af hendes ideeer.

Tillykke til Ulla med fødselsdagen.

Hvor er den kæmpe trøje bare flot.

Kh. Lis

Gitte K sagde ...

Glæder mig til at se hvad Karina for ud af trøjen. Din nye vams ser lækker ud, vil da gerne høre mere og ikke mindst se mere til den.